شناسه خبر : 31606
چهارشنبه 15 بهمن 1393 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال به تحصیل 10 هزار فرزند ایثارگر مازندرانی

 

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، اظهارداشت: تعداد ده هزار و 956 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر مازندران در دانشگاه ها مشغول تحصیل هستند.
رضایی افزود: از این تعداد، 6 هزار و 585 نفر در دانشگاه آزاد، هزار و 343 نفر در دانشگاه دولتی روزانه و شبانه، 564 نفردر پیام نور، 816 نفر در علمی کاربردی، هزار و 522 نفر در غیر انتفاعی و 126 نفر از این عزیزان در آموزشکده فنی روزانه به تحصیل مشغول هستند.
وی در خصوص اشتغال به تحصیل دانش آموزان شاهد و ایثارگر، گفت: تعداد 2 زهرا و 584 نفر از این عزیزان در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس استان به تحصیل اشتغال دارند.
مدیر کل بنیاد مازندران تعداد دانش آموزان طرح شاهد را هزار و 433 نفر، طرح پراکنده را هزار و 10 نفر و در مدرسه ایثارگران را 141 نفر ذکر کردند.
رضایی در پایان تعداد نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر مازندران را 384 نفر ذکر کرد.


 

اینستاگرام
آقای رضایی.ای کاش مدیران زیرمجموع اداره کل وشهرستانی را مورد ارزیابی در بین بازماندگان جنگ وشهدا قرارمیدادید تا و اقعیتها خود رانشان میداد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi