شناسه خبر : 31838
شنبه 25 بهمن 1393 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی وضعیت جانبازان و ایثارگران قرچک

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در دیدار با فرماندار شهرستان قرچک به بررسی وضعیت جانبازان و ایثارگران این شهرستان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های‌ استان تهران پیش از ظهر امروز با علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک دیدار کرد و طی این نشست در مورد مشکلات جانبازان گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.


به گزارش فارس، یکی از مهمترین موضوع این دیدار که در راس قرار داشت رسیدگی و بررسی مشکلات جانبازان 25 درصد به پائین و جانبازان 25 درصد به بالا بود و این که جانبازان عزیز شهرستان قرچک در طرح سپاس قرار بگیرند تا خدمات و اجرای منظم و مطلوب این طرح برای جانبازان به اجرا در آید.
مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی در قالب کلی طرح سپاس مدیریت و اجرا خواهد شد و همه اصول حاکم به‌طور دقیق به اجرا در می‌آید چرا که جانبازان جزو بندگان محبوب خدا هستند.

جانبازان مظهر عقلانیت دینی و مدافع حقانیت و عدالت بودند
 علی صادقی، فرماندار شهرستان قرچک در ادامه این دیدار گفت: جانبازان و خانواده شهدا صاحبان  واقعی این نظام و انقلاب هستند که مظهر عقلانیت دینى و مدافع حقانیت و عدالت بودند و در راه باورها و ارزش‌های خود به مقام جانبازی و درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
وی در ادامه به واگذاری زمین برای ساخت ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک افزود: مراحل واگذاری زمین برای احداث ساختمان جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در سال جدید برای رفاه و آسایش خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانبازان آغاز می‌شود تا ساختمان اداری جدید در شان و شخصیت خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر احداث و این اداره از حالت استیجاری خارج شود.
به گزارش فارس، بر اساس همین گزارش ساخت سایت اداری در شان خانواده شهدا توسط فرمانداری شهرستان قرچک در حال واگذاری به بنیاد شهید و امور ایثارگران است.


 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi