شناسه خبر : 31932
دوشنبه 27 بهمن 1393 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدایت فرزندان شاهد به سمت خوداشتغالی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: دولت باید فرزندان شاهد و ایثارگر را به سمت خوداشتغالی و کارآفرینی هدایت کند .

دولت فرزندان شاهد را به سمت خوداشتغالی هدایت کند
 

به گزارش «ایثار» در این همایش نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: دولت باید فرزندان شاهد و ایثارگر را به سمت خوداشتغالی و کارآفرینی هدایت کند و در مکانیزم جذب خود اشتغالی و کارآفرینی تجدید نظر صورت گیرد.

وی شناسایی و انتخاب رابطین شغلی در شهرستانها و دادن مسئولیت، آموزش مستقیم به آنها و توانمندسازی رابطین شغلی و کارشناسان اشتغال، تهیه آمار قابل قبول بیکاران واقعی، شناسایی کارآفرینان، هدایت جامعه هدف به سمت خوداشتغالی با آموزش و حمایت از طرح های خوداشتغالی ایثارگران را از اهداف این همایش عنوان کرد.

در ادامه هدایت اله جمالی پور با اشاره به اینکه متاسفانه در جامعه ما امن ترین شغل، شغل دولتی محسوب می شود، افزود: در سایر کشورها تجارت و صنعت پر رونق، مطمئن تر از شغل های دولتی است که در این خصوص بایستی به جامعه آگاهی و آموزش داده شود خصوصا به جامعه خانواده شهدا و ایثارگران که دولت یازدهم به این جامعه هدف توجه ویژه ای را دارد.

در این همایش قوسیان مدیرعامل شرکت ذخیر شاهد درخصوص شرکت شاهد و اهداف این شرکت و در راستای عضویت فرزندان و همسران شاهد خواستار ارتباط نزدیک با خانواده های شهدا شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi