شناسه خبر : 31933
دوشنبه 27 بهمن 1393 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری بین بنیاد و بیمه دی

بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی با انعقاد یک تفاهم نامه همکاری بیمه ای بر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه شاهد و ایثارگر و کارکنان بنیاد تأکید کردند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بیمه ای بین بنیاد و بیمه دی
 

به گزارش «ایثار»، تفاهم نامه همکاری بیمه ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بیمه دی در خصوص بیمه های اتومبیل و آتش سوزی منعقد شد که در این تفاهم نامه طرفین بر ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف، کارکنان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا تأکید کردند.

علیرضا حجتی، معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی در این باره گفت: به دستور مدیرعامل بیمه دی، مجتمع غرب تهران به منظور ارائه خدمات شایسته به ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تأسیس شده است و ایثارگران و خانواده های آنها می توانند با مراجعه به این مجتمع از محصولات بیمه ای این شرکت استفاده کنند.

معاون فروش و توسعه بازار بیمه دی در ادامه افزود: میزهای خدمت نیز در برخی از دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران راه اندازی شده است و همه ایثارگران می توانند با مراجعه به این میزهای خدمت از خدمات بیمه ای استفاده کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi