شناسه خبر : 31997
سه شنبه 28 بهمن 1393 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی گلزار شهدای خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بر لزوم اجرای تفاهمنامه منعقد شده میان بنیاد شهید استان و امور روستائی استانداری تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری موج، در نشست اعضای کارگروه رسیدگی و ساماندهی گلزار شهدای خوزستان که دوشنبه 26 بهمن 93 در محل دفتر معاون عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد، بر تسریع در ساماندهی و بهسازی گلزارهای شهدا در سطح استان تأکید شد.

 


 

فرجیان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و روند جاری رسیدگی به وضعیت گلزارها، رسیدگی به وضعیت قطعه یک گلزار شهدای اهواز که موجب نگرانی و نارضایتی خانواده‌های گرامی شاهد را موجب شده است و نیز گلزارهای روستایی را مورد تأکید قرارداد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان همچنین با اشاره به ترکیب جدید اعضای کارگروه اظهار امیدواری کرد: با مساعدت و مشارکت ادارات و دستگاه‌های عضو این کارگروه بتوان تا پایان سال جاری به نتایج قابل‌توجهی دست‌یافت.
در ادامه سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز با اشاره به این که بر اساس تفاهم انجام‌شده تعداد زیادی از مزار شهدا در روستاهای استان بهسازی و ساماندهی می‌شوند، افزود: این طرح همچنان ادامه خواهد یافت و برای تداوم این مهم همه تلاش خود را با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط به کارخواهیم گرفت.
در این نشست همچنین مقرر شد شرکت‌های نفت، گاز و سازمان آب و برق و سایر ادارات ذی‌ربط با مشارکت و مساعدت لازم نسبت به رفع مشکلات موجود تا پایان سال جاری اهتمام ویژه‌ای کنند.

 

اینستاگرام
سلام . فاش نیوز این خبر خیلی خوبی بود . نمی دونی دیگه به زحمت می شد مشخصات شهید رو از روی مزار مطهرش شناسایی کرد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi