شناسه خبر : 32276
چهارشنبه 06 اسفند 1393 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پول نداریم

علایی - جانباز 35% و کارمند بنیاد شهید گیلان هستم که سه ماه است بازنشست شده ام اما از پرداخت سنوات توسط بنیاد خبری نیست.

آخرین تماسی که درتاریخ 5اسفند سالجاری با مسئولین درتهران داشتم پاسخ دادند که پول نداریم وشایدتا6ماه دیگرنتوانیم پرداخت کنبم.

حال سوال من از مسولین ارشد بنیاد این است که سنوات اینجانب براساس آخرین دریافتی درسال 93محاسبه میگردد در حالی که چند ماه از سال 94بگذرد پرداخت می شود این یعنی جفا به حقوق ما و خانواده چون تا آن زمان همه چیز هم گران می شود هم حقوقها افزایش پیدا می کندکه در محاسبه سنوات برایمان بی تاثیراست.

اینستاگرام
باسلام . جانباز بازنشته عزیز حقوق بازنشستگی شما را میانگین دوسال آخر خدمت قرا ر دادند یا باآخرین حقوق درون حکمت بازنشسته شدی منظورم ماده ۴۰ قانون جامع را برایت اجرا کردند یا خیر ؟ دوم اینکه انقدر پول دارن که را به راه اختلاس میشه بنده خدا ... فقط امثال ایثارگران بی ادعا را سر می برند .
جالب است عزیزمان 3خ سال کارمند بنیاد بوده هیچگونه تخلف احجاف و ناحقی در خصوص مراجعین محترم خود(عزیزان جانباز ) ندیده اما هم اینکه چند ماه پاداش پایان خدمتشان عقب افتاد متوجه ظلم در بنیاد شده اند . شما فکر کنید یک جانباز هستید که 25 سال است شما را می برند و میاورند ودر اخر کارتان نیز انجام نمیشود مقداری صبر کنید البته برای حل مشکلتان چند مورد از ناحقیهای انجام گرفته در خصوص خانواده معزز شهدا و ازادگان و جانبازان را بنویسید یقیننا مشکلتان حل میشود
سلام ، پرداخت سنوات بازنشستگی یا پاداش آخر خدمت میبایست قبل از خشک شدن امضای حکم بازنشستگی به حساب بازنشستگان واریز شود. با وجود تخصیص 8000 میلیارد تومن بودجه جاری بنیاد هنوز میگویند بودجه نداریم. سنوات بازنشستگی نیاز به تامین اعتبار ندارد زیرا سنوات بطور ماهیانه محاسبه و در صندوق مربوط حفظ میشود تا پایان خدمت به بازنشسته پرداخت گردد.
بارها از گناهان کبیره دهگانه صحبت کردیم. ده گناه کبیره از خلقت و هبوط حضرت آدم (ع) تا پایان دنیا برقرار است که در هیچیک از ادیان توحیدی تغییری نداشته و نخواهند داشت. متاسفانه برخی افراد سود جوی دنیا پرست که از نوادگان شیطان رجیم هستند با ترفندهایی که کلاه شرعی میگوییم اقدام به انتشار بعضی تبصره ها ذیل گناهان کبیره کردند تا ارتکاب به گناهان کبیره را توجیه کنند. برای مثال دروغگویی که جزو اولین لیست گناهان کبیره قرار دارد و مادر تمام گناهان و مفاسد لقب گرفته با افزودن مصلحت باعث رواج دروغگویی شد. ارتکاب گناهان کبیره بوسیله تبصره یا کلاه شرعی هرگز از بار فساد آنها و تاثیر در اجتماع مبتنی بر دین مداری نمیکاهد اما موجب تضعیف راستگویان و دینمداران است. در واقع جنگ با شیطان بوسیله سلاح حقیقت بسیار سخت و دشوار است.
سلام دوستان بنیاد که خود متولی امور ایثارگران است پس چرا در حق ایثارگران جفا میکند از قدیم گفتن هرچه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک
باسلام خدمت جانباز گرامی شنیده ام مدیران ارشد بنیاد شهید وقتی بازنشست میشوند یک ماه نشده سنوات خود را دریافت میکنند لابد شما پارتی کلفت ندارید پیشنهاد میکنم با نمایندگان مجلس درمیان بگذارید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi