شناسه خبر : 32298
شنبه 09 اسفند 1393 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آبروی ارزشمند مومن

م.ر.ک. جانباز - آبرو در لغت به معنای ناموس وشرف و اعتبار وغیره آمده انسان بخاطر کرامت ذاتی که دارد جانشین خداوند متعال در روی زمین شده واز طرفی فرشتگان هم مأمور به سجده کردن بر انسان شدند تا جایی که ابا کننده از آن از درگاه الهی رانده شده است بنابر این نفس انسان محترم است وشایسته احترام . از نظر اسلام حفظ جان ؛ مال؛ آبرو؛ وحتی اندیشه مردم محترم است واحترام به ناموس دیگران را بسیار مهم می شمارد به گونه ای که مال مؤمن را دارای حریمی چون خودش در نظر گرفته است .
اسلام عزیز آبروی مسلمان را بسیار ارزشمند می داند و ریختن آنرا بسیار خطرناک و گناهی بزرگ شمرده است. متأسفانه در جامعه ما چیزی که نزد افراد بسیار قلیلی ارزش ندارد همین آبروی مسلمان است که آنرا خیلی راحت مورد تاخت و تاز قرار می دهند و خود و دیگران را گرفتار عذاب الهی می کنند. آبروی مؤمن محصول یک عمر زندگی ؛ تلاش وسختی است و تمام سرمایه او می باشد اما این امر مهم ممکن است در اثر جهالت ویا غرض ورزی عده ای بسیار بسیار قلیل در یک لحظه از دست برود . چیزی که جبران آن نا ممکن و یا بسیار مشکل است . لذا با توجه به آموزهای دینی مان وبه حکم انسانیت پا به راه کابوسهای هزار توی بن بست کنایات و کلمات نا متعارف نگذاشته وعزت و احترام عزیزانی که راهکار های قوانین پیچیده را از سر اخلاص وطبع بلندشان به ما می آموزند نگه داریم .عزتتان پایدار .

 

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
غرض ورزی ؟؟؟؟
جهالت ؟؟؟
خدایا این واژه ها چقدر برایم آشنا هستند ...! آری با این پتک به قدمت ۲۰سال است که به سرم می کوبند تا مانع تحقق اهداف ارزشمند من در حوزه اسلام ناب محمدی و فرهنگ ایثار و شهادت بشوند ! چرا ؟؟
شهدا شرمنده ایم ...
جانباز م ر ک
با سلام .. تا دقایقی پیش فکر می کردم نکنه دارم وقتم را در این سایت تلف می کنم ،،
اما الان با دیدن نوشته شما فهمیدم نه اتفاقا خدا خوب جایی منو رسونده ؟؟
اخوی این جوری نمیشه ...؟؟ راست می گی بذار باهات حرف بزنم اونم حضوری یا تلفنی... ! اگر جرات داری من هر جا باشم میام ... ؟؟
وجدانا اصلا فکر کردی خودتم داری با کنایه حرف می زنی ؟؟
اخوی فکر کردی کسی که با کنایه یه چیزایی رو بهت می گه اگه بخواد فاش و علنی در مورد همان چیزا باهات حرف بزنه چقدر طاقت و جنبه شنیدنشو داری ؟؟
اخوی من که شما رو نمی شناسم ...اما دیدگاه و افکار و اعتقادات امثال شما رو زیاد دیدم ..
ببینید با استفاده ابزاری از این واژه ها چه به سر اسلام و فرهنگ ایثار آورده اید ؟؟؟
جاهل و غرض ورزی برچسب هایی است که امثال شما به کسانی می زنند که به زور هم که شده می خوان سر شما رو از زیر برف بیرون بکشن تا واقعیتها رو درست ببینید ؟؟
زیاد دیدم چطور راهکارای پیچیده ای که از اون حرف می زنید نتیجه اش چی بوده ؟؟
ای تف به طبع بلند!!!!!!! بعضیا ...
تو اون راهکارهای پیچیده تون فرمایش امام علی ع هم وجود داره که فرمود هر چه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند !!!! اون طبع بلندتون هم یه نوع استفاده ابزاریه !!!
عمرا که ما چیزها و راه های بن بست امثال شما رو دوست داشته باشیم اما بدان که افکار امثال شما جوریه که اصلا نیاز نیست داعش به کشور ما نفوذ کنه یا وارد بشه ... شما هر کدومتون عین یه داعش عمل می کنید برای فرهنگ ناب محمدی ..!!!
شکر خدا بسیار شنیدم که نتیجه اون راهکارهای پیچیدتون چیه ؟؟ انقدر رفتیدکه بقول طوطی کوتوله خر برفت و خر برفت و خر برفت ...!!!
خوشحالم بعد سه دهه شما اعلام آشنای کردید زیرا اگر زودتر به تور افکار شما می خوردم معلوم نبود در کدام سراشیبی در حال غلت زدن بودم و در حال...؟ والسلام
فاش نیوز عزیز
دقایقی پیش در این قسمت حرفهایی زدم در جواب این جانباز که نه تنها رعایت اصل نازکتر از گل نبود بلکه رعایت حرمت سایت هم نبود .. در عین حال با اطمینان صد در صدی به شما اعلام می کنم که حرفهایم نه از سر جهالت بود نه از روی غرض ورزی ..بلکه با آگاهی کامل اعلام می دارم فرمایشات جانباز م ر ک می تواند مورد سوء استفاده مغرضان و جاهلان قرار بگیرد که لا اقل به اندازه عمر من مورد سوء استفاده قرار گرفته است ...
نمی دانم جانباز فوق الذکر چقدر با آموزه های اسلامی آشنا است و یا خود شما ولی به امام حسین این نوشتار فقط جلوه ای از ظاهر دین است ... و هر کسی می تواند ظاهر دین را به سلیقه خود تفسیر و تعبیر کند .... و بعد به آن رنگ حقیقت و واقعیت بدهد . ما نیز از اصول و احکام دین بی اطلاع نیستیم که هیچ بلکه مبلغ آن هم هستیم . لذا مطمئن باشید آنچه به دید شما می آید از گفتار جنباز باید تفسیر و تعبیر شود .
بهر حال امیدوارم یکنفر پیدا شود جواب جانباز را بدهد . خودم دیگر به این موضوع مبادرت نمی کنم زیرا بشدت از ایشان دل آزرده ام . فقط یه عذر خواهی به شما بدهکارم که به همین دلیل این چند خط را نوشتم . می دانم پاسخ اولم قابلیت چاپ ندارد اما همین که فکر کردم شما آن را دیدید از محضر شما و کارکنان سایت عذرخواهی می کنم .
باسلام .
ما زشت نیستیم توصاحب نظر نه ای .
این خورده گیری؛ از نظر کوته شماست .

امیدوارم متوجه شده باشی که مطالب رو تفسیر به رای خودت کرده ای با دید خودت داعشی هم کردیمان . خدا از شما راضی باشد . زیرا مطلب اصلا در رابطه باشما نبود .. چون قبیحانه

شخصی در درج نظر خود سه بارمکررآ گفته بود از عکس کسی خوششش نمی آید . صلاح دیدم برادر وار به او توضیح دهم حالا در پی حلالیت حرفهایت باش . والسلام
باسلام .
کسی کو خرد راندارد زپیش
دلش گردد از کردهٔ خویش ریش
که یزدان زناچیز چیز آفرید
بدان تا توانایی آرد پدید
چو دانا توانا بدو دادگر
از ایرا نکرد هیچ پنهان هنر
زراه خرد بنگری اندکی
که مردم به معنی چه باشد یکی
به رنج اندر آری تنت را رواست
که خود رنج بردن به دانش سزاست


الهی ؛ الهی ؛ الهی ؛ عفو کن گناه ورا

بیفزای در حشر جاه ورا والسلام .
سلام . حالتون خوبه ؟
اخوی طلب عفو برای بندگان خدا خوب است به دعایت معترض نیستم ....باشد که در حق ما روا شود ..حتی برای طلب خیرت در حشر هم ... باشد که آن هم در حق ما روا شود ..اما ..
انتظار پاسخ و توضیحی دیگر از امثال شما بیش از کوته نظر دانستن و صاحب نظر ندانستن طرف خود نداشتم که از آغاز فرمایشاتتان امثال ما جاهلان غرض ورز و مرض دار هستند !!!!
خب قبول دارم داعشی دانستن افکار امثال شما کمی زیاده روی بود..و به همین دلیل از مدیر سایت و کارکنانش عذرخواهی کردم . اما چه کنم که بعد ۲۰سال یاد گرفته ام با تحکم مضاعف در حد زیاد کردن روغن .....سخن حق و درست و به جا و واقعی و متینم را بگویم تا بعضیا حساب کار دستشون بیاد و موضوع رو جدی بگیرن که دیگه از اون خبرای ۲۰ سال پیش نیست ... !!!!
بعد اینکه خواهش می کنم این فکر را از ذهن خود بیرون کنید که من فکر می کنم اشارات مطالب شما به من است ؟ گفته باشم به خدا قسم دو زاری ما کج است هنوز نتوانسته ام شما رو شناسایی کنم ؟ خوب شد ؟ راضی شدید ؟
اخوی ترو خدا بگو اشاره شما به کدوم عکسه !!! کی بوده که از عکس کسی خوشش نمیومده!!؟ باور بفرمایید برای من این اشاره شما مثل فرمایشات دیگرتون نارسا و نامفهومه!! اگه بازم منکر نشی که حرفتون با من نبوده میگم لعنت به من اگر چنین جسارتی کرده باشم !
رسیدیم به حلالیت !!! ببین اخوی قسم به ذات لایزال الهی ما در تمام عمرمون فقط از یه جانباز راه و بیراه بابت گناه نکرده طلب حلالیت کردیم و حتی در جاهایی که به عینه می دانستم حق با من است بهش عرض کردیم غلط کردم ... شک نکنید بازم اگه لازم باشه بی دلیل عذرخواهی می کنم! که امید داریم مردونگی و جوانمردیش به کمکش بیاد تا بفهمه قصد و منظور ما چی بوده ؟
پس دونسته باش به جز این مورد خاص عمرا از حرفمون که به درستی آن با استناد به آیات و روایات و تفاسیر محکم باور داریم که حق با ماست ....... طلب بخشش کنیم ..حتی اگر با لحن تند گفته شود !
خب بزرگوار بهتره در راستای متانت و سعه صدر فاش در حق ما دو نفر ....بعد از این در رد ادعاهای من از منابع اسلامی استفاده کنید تا انگیزه جواب دادن را در من به وجود آورد و الا از طریق دو خط شعر که مبین نوعی اهانت به شعور طرف است در حد شان و مقام یک جانباز نیست ...و اگر این درخواست حقیر را رعایت نکردید من دیگر هر کجا نظر شما را ببینم جواب نخواهم داد ... شما همینو می خواهید ؟؟ زبانم میگه چشم هر چی شما بخوای ولی دلم میگه چرا ؟
باسلام . اخوی جان !!! لطف کن به ستون کارشناس حقوقی مراجعه و چهار نظر شبیه بهم با امتیاز جعلی بالا را ببین . چرا یک انسان باید آنقدر شجاعت نداشته باشد که بی نام اصلی خودش نظرش را بگوید .... نظر بی نام نسان از ترس نویسنده آن است . والسلام .
وا اسفا .... واغربتا ... وامظلوما ... وا بی کسا ...
اخوی گلم ... دردت به جونم ... دورت بگردم آخه چرا به بلای کم لطفی در حق ما دچار شدی ؟؟ خو حالا یه چیز بگم می زنی تو روم که منظورت من نبودم ... !!!
من نمی دونم هدف و مقصود نویسنده اون کامنتا چی بوده ولی به عظمت مقامت در دنیا و آخرت قسم کار ما نبوده ...!! اخوی من بخدا چی بشه بخوام امتیاز بدم به کسی ... این حرکات و حضور چندین و چند باره از نظر سایت مخفی نمی منونه همه ثبت میشه ... هر بار که بیایی ثبت میشه ... شما اگه بخوای می تونی از سایت این اقدام زشت را جویا بشی نه از من !!!
محسن اخوی غلامتم ... نوکرتم تو روخدا بیا کمک کن توکه بلدی شماره ها رو هک کنی و رو سایت بذاری ... اگه به روز قیامت و پل صراط این قدر ایمان داری بیا بگو اون کامنتا کار ما نبوده ..تو شان ما نیست این کار را ...
اخوی مهندس IP درد و بلات تو سرم تو که از همون روز اول می دونستی کی میریم کافی نت و کی از موبایل استفاده می کردیم کی تنها بودیم کی دسته جمعی نوشتیم تا الان پا به پای ما از چیک و پیک ما به خاطر مهندس سایت بودنت آگاهی به خاطر خدا کمک کن بگو اون کامنتا کار ما نبوده ...... و تو شان ما نیست این کار را ....
مدیر سایت و کارکنان سایت از همه شما خواهش می کنم کمک کنید این جانباز والا مقام م رک نباید امشب با این سوء ظن به ما شب را به صبح کند به خاطر خدا کمک کنید بگویید اون کامنتا کار ما نبوده ... و تو شان ما نیست این کار را
اخوی بدجور شمشیرتو برای ما از روبستی !! چرا ؟؟
اخوی من خیلی برای رفع سوء تفاهم تلاش کردم ... تو رو خدا شما هم تلاش کن ...
الهی الهی الهی عفو کن ورا
بیفزا به حشر جاه و مقام ورا
راستی یعنی چی این علامتای !!!! یعنی دیگه ما قنبر عزیز و جان نیستیم !!! چرا ؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi