شناسه خبر : 32336
شنبه 09 اسفند 1393 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اثرگذاری بالای اردوهای راهیان نور

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به اثرگذاری بالای اردوهای راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور مواجهه جامعه هدف با واقعیت است.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه گیلان، رسول جلائی در جلسه ستاد راهیان نور استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان، با بیان اینکه در مواجهه با این واقعیت باید دو هدف را دنبال کرد تصریح کرد: نقش افرادی که در این واقعیت حماسه آفریدند و انتقال این رشادت‌ها از اهداف مهم است.

 

او با اشاره به اینکه تمامی دستگاهها در هفته دفاع مقدس فعالیت های خوبی انجام دادند گفت: در فعالیت های هفته دفاع مقدس یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شد.

 

جلائی با بیان اینکه از شش دستگاه برتر در انجام برنامه های نو در هفته دفاع مقدس تقدیر شد افزود: سپاه قدس گیلان، صداوسیما، ارتش، حوزه هنری و مرکز تکاوری سپاه تقدیر شدند.

 

او با اشاره به موضوع پایان نامه های دانشجویی که در خصوص راهیان نور انجام شده است اضافه کرد: در تحقیقات دانشجویی همواره مواجهه با شهدا رتبه خوبی آورده است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه سخنرانی هایی که در خصوص شهدا انجام می شود از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است یادآور شد: جنس شهید جنس متفاوتی است و خداوند برکتی به سخنرانی های مجالس شهدا می دهد که همواره از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

 

جلائی با بیان اینکه در گزارش‌ها همواه بازخورد راهیان نور مثبت بوده است خاطرنشان کرد: ایستادگی و دریافت پیام از این اردوها مهم و تاثیرگذار است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi