شناسه خبر : 32555
شنبه 16 اسفند 1393 , 08:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

350 نهال به نیت 350 سردار شهید

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت: 350نهال به نیت 350 سردار شهید شهرستان قرچک در گلزارهای شهداو سطح مدارس شهرستان کاشته می‌شود.

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک  گفت:  350نهال به نیت 350 سردار شهید شهرستان قرچک در گلزارهای شهداو سطح مدارس شهرستان کاشته می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :آزمان کادری گفت مراسم کاشت 350 نهال در فصل درختکاری طبق سنت هرسال اقدام به کاشت درخت می کنیم  اما کاشت نهال امسال در شهرستان قرچک برای حفظ یاد و خاطره شهدا انجام می شود
 کادری در ادامه افزود : با نزدیک شدن به 22 اسفند روز بزرگ داشت شهدا سالروز تاسیس بنیاد شهید به فر مان ماکوتی امام (ره)برنامه‌ریزی برای کاشت 350 نهال به نیت این شهدا در سطح شهرستان شهید پرور در برنامه کاری قرار دارد.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک گفت:طبق برنامه ریزی که انجام شده کاشت نهال فردا در گلزار شهدای امام زاده عبدالله داود آباد با حضور مسئولین و خانواده 21 شهید گلزار شهدای امام زاده عبدالله و روزیکشنبه در مدرسه آیت الله امام خامنه ای با حضور تعدادی از خانواده ها شهدا به صورت نمادین کاشته خواهد شد .
کادری گفت :چون ما در هفته درخت کاری قرار داریم این حرکت در باقی مدارس نیز با حضور مسئولین ودانش آموزان در حیاط مدارس با شناسنامه شهدا وبه نیت شهدا کاشته خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شهرستان قرچک افزود: در طول سالهای قبل نهال‌های زیادی در سطح شهرستان و سطح مدارس کاشته می شودولی درختکاری امسال شهرستان  به نیت و نام شهدای 8 سال دفاع مقدس شهرستان قرچک اقدام به کاشت درخت می کنیم.

کادری در پایان گفت:

به گزارش نامه نیوز، مهدی محمد باقری مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: درخت کاری سنت حسنه ای است که اولیاء الله تاکیدات بسیاری در این خصوص داشته اند. به فرموده پیامبر اکرم (ص) هر کس درختی در زمین بکارد خداوند درختی در بهشت برای او خواهد کاشت.

وی افزود: به همین سبب ما به نیابت از هر شهید شهر تهران درختی خواهیم کاشت تا تهران علاوه بر سرسبزی و زیبایی بیشتر بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از آلودگی هوا به عنوان یکی از بزرگترین معضلات زندگی شهری در پایتخت یاد کرد و گفت: امیدواریم با این حرکت و به برکت خون شهدا درختکاری در تهران به صورت حرکتی مردمی توسعه پیدا کند و شاهد این باشیم که هر تهرانی به سهم خود در این حرکت فرهنگی و اجتماعی شرکت کند.
کادری رئیس بنیاد شهید شهرستان قرچک گفت :در این مراسم ها نیز از تعدای از خانواده ها نیز به رسم یاد بود نیز هدایایی به این خانواده ها اهدا می شود وی یاد آور شد که فردا به نیت و نیابت از شهدای شهرستان قرچک درخت کاشته خواهد شد و خانواده معظم شهدا سهم ویژه ای در این حرکت فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت چون این حرکت در مجموعه برنامه های روز بزرگ داشت شهدا انجام می شود.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi