شناسه خبر : 32574
شنبه 16 اسفند 1393 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تدفین پیکر یک شهید گمنام در پادگان شهید قهرمان

پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال مردم همدان در محل استقرار تیپ 316 زرهی شهید قهرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه همدان-،امیر سرتیپ ستاد حمزه بیدادی فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضور شهید گمنام در پادگان شهید قهرمان مایه خیر و برکت و منشا تحول روحی و معنوی سربازان و کادر است.این شهید گمنام در منطقه بیداد سال 67 به شهادت رسیده که امروز حضور این شهید در پادگان قهرمان باعث عطرآگین شدن فضا شده است.حضور شهدا تداعی‌گر ایام دفاع مقدس ایثارگری ها، استواری، از خود گذشتگی و ... رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است.

 

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با اشاره به اینکه گاهی اوقات وجود یک شهید مطهر موجبات هدایت یک ملت خواهد بود و این در حالیست که ما خیل عظیمی از شهدا را داریم، افزود: شهید گمنام نیست و در واقع ما گمنام هستیم چراکه از غافله شهدا جا مانده‌ایم و امروز برای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا در کنار پیکر این شهید گمنام جمع شده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه تا آخرین قطره خون راه شهدا را ادامه می دهیم، اضافه کرد: امروز جوانان و ملت ایران نیازمند حضور و شرکت در محفل شهدا هستند چراکه شهدا عزت و شرف را به ما بخشیدند.

 

بیدادی در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان به کلمه ایثار و جهاد و عزت معنا بخشیدند و در کارزار واقعی به منصه ظهور رساندند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این شهید در 20 سالگی به شهادت رسیده است، عنوان کرد: جوانانی که به دفاع مقدس رفتند و به شهادت رسیدند نسل طلایی انقلاب هستند و تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند و افتخاری آفریدند که برای همیشه در تاریخ می درخشد.

 

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه این شهیدان مکتب، دین و انقلاب را برای همیشه بیمه کردند، افزود: باید خدا را به خاطر اینکه در این برهه از زمان زندگی می کنیم شاکر باشیم چرا که رهبری شجاع، بصیر و مقتدر داریم که در عرصه بین‌المللی به ایران اسلامی اقتدار و عزت بخشیده است.

 

بیدادی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا ما ملتی مقتر هستیم،افزود: امروز ایران اسلامی به خاطر این اقتدار سرنوشت خیلی‌ها را تغییر می‌دهد و در برابر استکبار ایستاده است.امروز رسالت بزرگی داریم که باید تلاش کنیم و به همه شهدا قول دهیم که راه پاک آنها را با صلابت تا پیروزی امام زمان(عج) ادامه دهیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi