شناسه خبر : 32713
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سال جدید را با شهدا آغاز کنیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در ستاد برگزاری مراسم تحویل سال جدید، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سال جدید را با شهدا آغاز کنیم.

به گزارش «ایثار»، محمد رضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در جلسه برنامه ریزی مراسم آغاز سال جدید و تحویل سال نو در کنار قبور مطهر شهدا، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اکثریت مردم تحویل سال جدید خود را در کنار قبور مطهر شهدا و به برکت یاد و نام شهدا آغاز کنند.

وی با تاکید بر این نکته که گلزار شهدای شهر کرمان در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: سالی که با یاد و خاطره شهدا در کنار قبور مطهر این بزرگواران آغاز شود، سالی پر از خیر و برکت برای حاضرین خواهد بود.

در ادامه حسنی سعدی از شهرداری شهر کرمان به خاطر مشارکت در اجرای چیدمان سفره هفت سین و قراردادن هزار عدد گلدان شب بو در کنار قبور مطهر شهدا تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: همه شهدا برگردن ما حق دارند و همه باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.

بنا براین گزارش، محمود عرب نژاد، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی کرمان همزمان با روز شهید به تصاویر شهدا مزین می شود، افزود: با همکاری شهرداری کرمان پلاکارد گرامیداشت این روز در تاکسی ها و اتوبوس های شهر کرمان نصب می شود.

وی هدف از این اقدام را تبیین روز شهید در جامعه بر شمرد و ادامه داد: باید با همکاری کلیه دستگاه ها روز شهید را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi