شناسه خبر : 32764
سه شنبه 19 اسفند 1393 , 16:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعتراض جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان

جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان به ضرب و شتم جانباز شیمیایی در همایش اصلاح طلبان در کرمان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جمعی از ایثارگران و مردم رفسنجان ظهر امروز با حضور در مقابل بنیاد شهید شهرستان خواستار رسیدگی به حادثه ضرب و شتم رزمنده دفاع مقدس در همایش اصلاح طلبان در کرمان شدند.

این حرکت اعتراضی به دنبال ضرب و شتم بهرام امیرحیدری جانباز شیمیایی در جلسه اصلاح طلبان که پنج شنبه گذشته در کرمان اتفاق افتاد، انجام شد.

 

 

 

 

اینستاگرام
لطفا ایثارگران رابرای درگیری های سیاسی جناحی خرج نکنید...ایثارگر چه اصول گرا وچه اصلاح طلب ونیز جانباز وفرزندشهید رابگذارید مورد احترام همه مردم باشند...اون دوست ایثارگر نباید ازاسم ایثارگر برای مخالفت بایک جناح استفاده می نمود....ایثارگران راوارد جنگ حیدری نعمتی نفرمایید/لطفن
سلام ، مسئولان نظام چشم و گوشتان را باز کنید مشت نمونه خروار است. این نمونه کوچکی از ضدیت و مقابله با نیروهای ارزشی میباشد که دست و پای دفاع از خود را از دست دادند گرچه در مقابل ارتش دنیا از دین و میهن دفاع کردند.
چرا مسئولین در مقابل هجمه ضد انقلاب سکوت پیشه کرده و هیچ اقدامی برای حفظ آبرو و حیثیت ایثارگران انجام نمیدهند؟ چرا حقوق شهروندی ایثارگران لگد مال میشود و هیچ مرجعی پاسخگوی صدمات جانی و مالی وارده به ایثارگران نیست؟
سید احمد خمینی (ره) اول انقلاب فرمود : مسئولان در خودروهایی سوار هستند که گلوله از آنها عبور نمیکند آنها چطور انتظار دارند آه مظلوم از شیشه ضد گلوله عبور کند و به گوش مسئولین برسد؟
در طول تاریخ در تمام حکومتهایی که تشکیل و منقرض شده دو دسته وجود داشتند که یک دسته موافق حکومت و دسته دیگر مخالف حکومت بودند اما بهیچوجه سابقه نداشته نیروهای ارزشی ملی مورد هجمه قرار گیرند درحالیکه در نظام اسلامی ضدیت و کارشکنی بر علیه نیروهای ارزشی ملی بشدت وجود داشته و بعلت فقدان هرگونه برخورد لازم با کمال تاسف هر طور مایل باشند به ایثارگران صدمات مالی و جانی وارد میکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi