شناسه خبر : 32771
چهارشنبه 20 اسفند 1393 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهید علیرضا توسلی

استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید علیرضا توسلی، مدافع حرم حضرت زینب (س) دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، علیرضا رشیدیان در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین اسلام، گفت: شهید با مجاهدت در راه خدا و بذل جان خود برای پاسداری از حکومت اسلامی به لقا خداوند می‌رسد.

 

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، تاکید کرد: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

 

استاندار خراسان رضوی مقام شامخ شهید علیرضا توسلی را ستود و اظهار کرد: دفاع از حرم شریف حضرت زینب(س) و مقابله با دشمنان اسلام بزرگترین عنایت پروردگار به آن شهید والامقام بوده است.

 

رشیدیان گفت: فرزندان آن شهید بزرگوار با ادامه دادن راه پدر به اشخاصی فرهیخته، دانشمند و ولایت مدار تبدیل خواهند شد.

 

رشیدیان ابراز امیدواری کرد تا تمام مردم با پیروی از ولایت ادامه دهندگان راه شهدا بوده و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنند.

 

در این دیدار مقرر شد یک سالن همایش در شهرستان طرقبه و شاندیز که در مرحله بهره برداری قرار دارد به اسم شهید علیرضا توسلی نامگذاری شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi