شناسه خبر : 32949
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 08:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آماده میزبانی هستند

فرماندار دشت‌آزادگان از آماده​سازی یادمان​های شهدا در این شهرستان جهت بازدید مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور کشور خبر داد.

عبدالرضا ناطقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: یادمان​های شهید چمران، شهید سبحانی، شهدای چذابه و شهید آوینی با همیاری و همکاری ستاد مرکزی راهیان نور برای حضور کاروان​های راهیان نور و مسافران نوروزی سامان‌دهی شده‌اند.

 

 

وی ادامه داد: شهرستان دشت‌آزادگان ظرفیت لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی دارد؛ دشت‌آزادگان دارای طبیعت بکری است و همچنین یادمان​های اصلی شهدا در این شهرستان قرار دارند و هر ساله خیل عظیمی از راهیان نور به دشت‌آزادگان سفر می​کنند و یاد و خاطره حماسه​های هشت سال دفاع مقدس را زنده نگاه می‌دارند.

 

 

 

فرماندا دشت‌آزادگان گفت: اوج حضور راهیان نور از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده است که برای این مدت امکانات بسیار خوبی هم از سوی استان و هم ستاد مرکزی راهیان نور در یادمان​های دفاع مقدس پیش​بینی شده است.

 

 

ناطقی با بیان این‌که پیش​بینی می​شود امسال بیش از 5 میلیون نفر از راهیان نور از یادمان​های هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند، افزود: سال گذشته 4 میلیون و 200 هزار نفر از راهیان نور از مناطق عملیاتی استان بازدید کردند.

 

وی اظهار کرد: امسال در مجموعه شهرستان دشت‌آزادگان 50 مرکز آموزشی جهت اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور آماده​سازی شده است. همچنین در شهر سوسنگرد نیز 26 مدرسه در حال آماده‌سازی است. علاوه بر آن نیز در فضای باز تعداد چادر جهت اسکان مهمانانی که تمایل دارند در فضای باز مستقر شوند، برپا شده است.

 

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: مهمانان علاقه‌مند به تفریح و تفرج در طبیعت می​توانند از جنگل بکر روستای ام​الربس نیز دیدن کنند و لحظات خوزشی را در طبیعت زیبای این جنگل سپری کنند و مردم مهمان‌نواز دشت‌آزادگان در مسیرهای راهیان نور به سمت یادمان​های عملیاتی دفاع مقدس نیز با برپایی سیاه چادرهای محلی و سنتی در ورودی شهر از کوت سید نعیم از کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi