شناسه خبر : 32968
دوشنبه 25 اسفند 1393 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکذیب ضرب و شتم یک جانباز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: تعداد افراد جامعه ایثارگری استان کرمان 121 هزار نفر است و 71 درصد شهدای استان 16 تا 25 ساله هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، سردار"محمدرضا حسنی سعدی" صبح امروز یکشنبه 24 اسفند ماه در آخرین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال 93، با اشاره به 22 اسفند روز شهید با تاکید بر سرکشی مسئولان و مدیران از خانواده‌های شهدا اظهار کرد: آقای رزم حسینی-استاندار- با حضور در منزل جانباز دفاع مقدس آقای امیرحیدری ایشان را مورد تفقد قرار داده و مقرر شد امور حقوقی بنیاد شهید پیگیر کار ایشان باشد.

 

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در مورد ضرب و شتم این جانباز توسط مشاور استاندار کرمان افزود: آقای امیرحیدری اعلام کردند که مشاور استاندار ایشان را مورد ضرب و شتم قرار نداده است.

 

حسنی سعدی همچنین گفت: تعداد شهدای استان کرمان 6544 نفر است و 115 نفر خانواده دو شهید، 18 نفر سه شهید و بعضا نیز خانواده‌هایی چهار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده و بی هیچ چشم‌داشت و توقعی، محکم ایستاده و وفادار به نظام و انقلاب هستند. تنها خواسته خانواده‌های شهدا سرکشی و احوالپرسی از آنهاست و مدیران می‌توانند در سال جدید برای عرض تبریک به این خانواده‌ها سرکشی کنند.

 

حسنی سعدی با اشاره بررسی و دسته‌بندی 300 وصیت نامه شهید گفت:عمده توصیه این عزیزان، دلسوزی برای کشور، ولایت و رهبری بوده و دغدغه آنها مملکت و انقلاب است که برای ما پیام دارد.

اینستاگرام
سلام استاندار، فرماندار، فرمانده، رییس بنیادشهیدو..................... هر گلی بزنید به سر خودتان زدید.
اینها را نسلهای آینده خواهند دید.
ایثارگران از تبار حسینند و سرباز امام زمان ع
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi