شناسه خبر : 33127
یکشنبه 09 فروردين 1394 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیمیایی درصد ندارد؟!

جانباز ده درصد- خدا نبخشد کسی را که مبنای 25% را گذاشت آیا به این توجه کرده اید که در تمام دنیا بعد از جنگ دوم جهانی این اولین بار بوده که به این وسعت از گازهای شیمیایی استفاده شده وعوارض آن بعد از گذشت 20سال از پایان جنگ مشخص شده است. آقایان مسئولین! من تابه حال حتی یک قرص برای درمان نخورده ام وتمام پزشکان فقط داروهای مسکن تجویز می نمایند.

 عارضه پِنیک عارضه پوستی عارضه چشم ولرزش دست، تمام از عوارض شمیایی است که پس از سپری شدن دوران جوانی جانبازان هویدا می شود وهیچ کس به فکر نیست که چرا چنین شده. بعد هم این تبعیض بین 25%و زیر 25% تو گویی جانبازی که زیر 25%باشد اصلاً جانباز نیست!  حتی کارت هم به او نمی دهند که بدانند جانباز است ولو 10% !

اینستاگرام
سلام به جانباز عزیز شیمایی ده درصد
از سخنان سنجیده و پرمحتوای شما که حرف دل تمام جانبازان شیمیایی و اعصاب روان است ممنون و متشکریم . بهتر است بگوییم خدا نیامرزد کسی که درصد را باب کرد . ایا جانباز شیمیایی و اعصاب و روان را با درصد قیاس میکنند بخدا همه ما را مسخره میکنند . یکی نیست بگوید یک کارت دو زاری هم بار مالی دارد .بنده با 20درصد جانبازی خجالت میکشم درهر شهری و یا مرکز درمانی میروم باید تمام کپی های مجروحیتم را نشان بدهم تا مورد رسیدگی قرار بگیرم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi