شناسه خبر : 33478
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 15:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش «دوربین خاکی» در شاهرود

گروه هنر: رییس حوزه هنری شاهرود گفت: در چارجوب برگزاری اجلاسیه یک هزار و ۲۶ شهید این شهرستان و گرامی داشت روز هنر اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی گردهمایی با عنوان «دوربین خاکی» در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سید محمدرضا طبسی، رییس حوزه هنری شاهرود امروز، 18 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با سخنرانی رضا برجی از همرزمان شهید آوینی در گلزار مطهر شهدا برگزار می شود.

به گفته وی؛ در این برنامه که از ساعت 17 تا 19 پنجشنبه 20 فروردین ماه پیش بینی شده است، تعدادی از هنرمندان حضور خواهند داشت.

مسئول کمیته مستندسازی اجلاسیه شهدای شاهرود با تاکید بر پیگیری برنامه‌های این نهاد یاداور شد: کمیته مستند سازی با به کارگیری مستندسازان تصویر و فیلم های گوناگونی از فعالیت های اجرایی اجلاسیه تهیه کرده است.

گفتنی است؛ اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اول تا سوم اردیبهشت ماه سالجاری در محل گلزار شهدای تشکیل خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi