شناسه خبر : 33498
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد با رئیس مجلس

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان بنیاد با دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش «ایثار» حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی روز دوشنبه ۱۷ فروردین در دیدار با دکتر علی لاریجانی ضمن تبریک سال نو، ابراز امیدواری کرد سالی که با نام حضرت فاطمه زهرا (س) شروع شده و در آستانه تولد آن حضرت نیز قرار داریم، منشأ موفقیت‌های زیادی برای کشورمان در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در عرصه دیپلماسی و مسائل هسته‌ای باشد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به برخی خدمات صورت گرفته توسط بنیاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: اواخر سال گذشته خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان فرمودند عملکرد بنیاد خوب بوده و خداوند به شما جزای خیر دهد.

معاون رییس جمهوری در خصوص ارتباط بنیاد با مجلس شورای اسلامی گفت: من و همکارانم در طول یک سال و نیم گذشته تلاش کردیم تعامل خوبی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه ارتباطات مستقیم و همچنین ارتباط در حوزه مسائل ایثارگری و حل مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر ایجاد کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک سال جدید گفت: از زمان حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، فعالیت‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته و بخشی از مشکلات جامعه ایثارگری حل شده است و اگر مشکلی وجود دارد به دلیل عملکرد بنیاد نیست، بلکه دلیل آن کمبود منابع مالی و گسترده بودن جامعه هدف این نهاد است.

علی لاریجانی افزود: ان‌شاءالله با کمک دولت و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و تخصیص بودجه‌های مناسب، مشکلات باقی مانده در حوزه جامعه ایثارگری نیز برطرف شوند.

در این دیدار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حبیب‌الله حسنی قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد و حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فقیهی معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی را همراهی می‌کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi