شناسه خبر : 33505
چهارشنبه 19 فروردين 1394 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف و انهدام باند اختلاس با کمک ایثارگران

با اطلاع رسانی ایثارگران و پیگیری مسئولان بنیاد مرکز ، اختلاس روی داده دربنیاد یکی از شهرستان های خوزستان کشف و مسئول این بنیاد برکنارشد.

فاش نیوز -  با اطلاع رسانی ایثارگران و پیگیری مسئولان بنیاد مرکز ، اختلاس روی داده دربنیاد  یکی از شهرستان های خوزستان کشف و مسئول این بنیاد برکنارشد.

براساس اخبار موثق رسیده، با اطلاع رسانی ایثارگران و پیگیری و رسیدگی مسئولان بنیاد مرکز ، اختلاس روی داده دربنیاد  یکی از شهرستان های خوزستان کشف و مسئول این بنیاد برکنارشد.

گفته می شود وی  بخشی از اعتبارات درمانی که بنیاد برای بیمه درمانی ایثارگران اختصاص می داده  را صرف هزینه های شخصی می کرده است.

 وی همچنین با فاکتور سازی به نام جانبازان یا خانواده شهدا پول بیمه ایثارگران را به مصرف شخصی می رساند.

گویا با این که دستور عزل این رئیس بنیاد خاطی از بنیاد مرکز صادرشده بود ولی دو هفته مدیر کل منابع انسانی و حراست و بازرسی از این کار امتناع می کرده اند.

چرا اینقدر راحت باید پول بیمه  به حساب شخصی رئیس یک اداره واریز گردد؟

وقتی مدیر کل و معاون و رئیس و مسئولان دیگر رده ها با سفارش  و لاییگری به ریاست برسند خروجی از این بهتر نخواهد شد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
باسلام .این دیگه مد روز شده وباعث تعجب کسی نمیشه . اگه کسی اختلاس نکنه ملت متعجب میشن .
با سلام ایشان که ریس بنیاد گتوند بود فاکتور های دمانی را به بیمه میدادند و وقتی مراجعه میکردیم که چرا هزینه درمان ما کامل نیست میگفتند که بیمه کامل پرداخت نکرده پیگیر که شدیم دیدیم بیمه کامل پرداخت میکرده و ایشان مقداری از پول را برای خود بر میداشتند
آقای فاش نیوز
سلام
چرا از اختلاس میعاد صادقی معاون کوتاه مدت شهیدی مطلبی نمی نویسید ؟!
خیلی آیرومندانه دو معاونت بنیاد شهید را در هم ادقام کردند و بعد هم وانمود کردند میعاد صادقی برای تحصیلات در خارج از کشور از بنیاد شهید رفت.....به همین سادگی
خدا لعنتشون کنه ...
حالا قدر زریبافان رو میفهمیم
هر چه بگندد نمكش ميزنند ..
واي بروزي كه بگندد نمك !!!
مثلا اينها براي خدمت به جانبازان به اين پست ها رسيده اند و از فيلتر هاي زيادي رد شده اند و لياقت و صلاحيتشان توسط مسئولين امر به تأئيد رسيده !!!!!!
متاسفانه در بنیاد شهید وامور ایثارگران منطقه2 اهواز نیز شبیه این اختلاس ها وجود دارد وعلیرغم اینکه بارها وبارها برای مسولین اثبات شده ولی متاسفانه رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران منطقه اهواز2 به شدت با آن مخالفت میکنه.
آقای رییس منطقه2 اهواز حتما سودی عاید شما میشه که نمگذارید کارکنان فاسد شما به سزای عملشان برسند.
متاسفانه در بنیاد شهید وامور ایثارگران منطقه2 اهواز نیز شبیه این اختلاس ها وجود دارد وعلیرغم اینکه بارها وبارها برای مسولین اثبات شده ولی متاسفانه رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران منطقه اهواز2 به شدت با آن مخالفت میکنه.
آقای رییس منطقه2 اهواز حتما سودی عاید شما میشه که نمگذارید کارکنان فاسد شما به سزای عملشان برسند. اتفاقا این رییس منطقه 2 اهواز با رییس بنیاد گتوند نسبت فامیلی دارند و همشهری هستند.
تو رو خدا ما از دست این منافقین به ظاهر خادم و لی در باطن خائن نجات بدین
به نظر من ریاست حراست بنیاد استان خوزستان هم از همشهریای این دو رییس هم منطقه2 بنیاد اهواز و هم بنیاد گتوند هستند وبنظر میاد ایشان مقصر اصلی هستند که نتوانست آنها را متقاعد کنه ودست به خیانت نزنند.
آقای چ . گ لطفا کار حراست به اهلش بسپار
کسی که به جانبازان یا خانواده شهید رحم نمیکنه چطوری به بقیه رحم میکنه ناگفته نمانه تو این مملکت بعد جنگ واز بین رفتن جوانان رشید کشورمان چیزی جز اختلاس نشنیدیم
با سلام عرض ادب و احترام ما جانبازان برای رضاى خدا و لبيک گفتن به ندای رهبرمان به جبهه رفتيم،کسی که اختلاس کند و به شهدا و جانبازان رحم نکند،شک نکنيد به سزای اعمال خود خواهد رسيد،اختلاس کننده گان را بايد به خدا سپرد وسلام ومنوا...التوفيق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi