شناسه خبر : 33560
شنبه 22 فروردين 1394 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوآوری در معرفی دفاع مقدس

مسئول اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خواستار نوآوری و به‌روزرسانی در معرفی دفاع‌مقدس شد.

وی افزود: امروز با تهاجم فرهنگی و جنگ‌نرم که با آن مواجه هستیم معرفی ارزش‌های دفاع‌مقدس می‎تواند به‌عنوان مقابله کننده با این تهاجم از جایگاه ویژه‎ای برخوردار باشد.

 

عبدالکریم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: برنامه راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین برنامه‎ها تلقی می‌شود.

 

وی افزود: سال گذشته شاهد اعزام 10 هزار نفر در دو بخش دانشجویی و بسیج محلات و دانش‎آموزی بودیم که از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

 

 

 

مرادی تصریح کرد: تقویت و افزایش بصیرت به ‌عنوان عاملی مهم در بحث تهاجم مطرح است که امسال با شعار بصیرت‌افزایی در بین جوانان و مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وارد عمل شده‎ایم.مقابله با جنگ‌ نرم نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد که در این ارتباط ارائه کارهای به‌روز و نوآوری در بحث معرفی سیره شهدا و آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام راحل می‎تواند به عنوان سدی محکم در برابر این تهاجم قرار گیرد.

 

مرادی خاطرنشان کرد: معرفی دو منطقه جدید نهرخین و علقمه یکی از کارهایی بود که امسال به بازدیدکنندگان معرفی شد و همچنین به‌کارگیری راویان مجرب در خصوص معرفی مناطق عملیاتی یکی دیگر از اقداماتی بود که امسال انجام شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi