شناسه خبر : 33653
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 08:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهیه 1000 تندیس شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد

1000 تندیس شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد با تصویر و مشخصات آنها تهیه شده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان کردستان از تهیه یک هزار تندیس شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان،علی مرادی در جلسه هماهنگی برنامه‌های شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد در سنندج اظهار کرد: ما مرهون شهدا هستیم و باید کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان در خور شان مقام این بزرگواران برگزار کنیم.

 

وی سپس به تشریح برنامه‌های این کنگره پرداخت و افزود: خیابان‌ها و کوچه‌های استان کردستان به نام شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد نامگذاری خواهد شد.

 

مرادی با اشاره به اینکه این کنگره در دهه سوم اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد:‌ یک هزار تندیس شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد با تصویر و مشخصات آنها تهیه شده است.

 

وی همچنین از تهیه 28 قسمت فیلم زندگی فرماندهان و سرداران دوران جنگ اشاره و خاطرنشان کرد: یک قطعه موسقی فاخر نیز برای پخش در زمان برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان تهیه شده است که از صدا و سیمای کردستان نیز پخش خواهد شد.

 

قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان کردستان در پایان ضمن دعوت از رسانه‌های استان برای اطلاع رسانی هرچه بهتر این کنگره، یادآور شد:‌ صدا و سیمای استان کردستان نیز بخش هایی این کنگره را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi