شناسه خبر : 33666
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی «اسوه‌های صبر و مقاومت»

به مناسبت ولات حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن،گردهمایی مادران، همسران و دختران شهدا با عنوان «اسوه‌های صبر و مقاومت» در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان،همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور مادران، همسران و دختران شهدا و بانوان تاثیرگذار در دفاع مقدس استان لرستان در خرم‎آباد برگزار شد.

 

این همایش با همکاری اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دفتر امور بانوان استانداری لرستان در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

 

در بخشی از این همایش، قنبری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌آباد با تبریک به‌مناسبت روز زن و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مادران و همسران شهدا تاثیرگزارترین بانوان هستند چراکه آن‌ها با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) در دوران دفاع مقدس با فرستادن همسران و فرزندان خود به جبهه‌ها پیروزی را برای ایران اسلامی رقم زدند.

 

وی افزود: امروز حقانیت هسته‌ای ایران اسلامی در دنیا ثابت شده است و رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرده که آن‌چه ما را پای میز مذاکره نشاند فتوای رهبر معظم انقلاب بود.

 

قنبری با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به‌نام هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت گفت: امید است ملت و دولت با هم‌دلی و هم‌زبانی بتوانند در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدام کنند.

 

یدالله دلارام، مدیر‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: اهمیت مقوله زن و پرداختن به عنصر مادر به اندازه پرداختن به نیمه دیگر جامعه و بلکه تمام پیکر اجتماع است و مردانی که تاریخ را ساخته‌اند از دامان این مادران به‌وجود آمده‌اند.

 

وی افزود: همین امر شهادت، هدیه‌ای است که مادران این مرز و بوم به جامعه ما داده‌اند.

 

لیلا سلاحورزی، مدیر‌کل امور بانوان استانداری لرستان نیز در این همایش ضمن تبریک روز زن از تمام مادران به ویژه مادران شهدا که اسوه‌های مقاومت هستند، تشکر کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi