شناسه خبر : 33687
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات رسانی در سطح خوبی است

نماینده ایثارگر لنجان در مجلس شورای اسلامی با خوب ارزیابی کردن خدمات رسانی بنیاد به جامعه ایثارگری، خواستار استفاده از روش های متنوع تر و بیشتر برای اطلاع رسانی به این جامعه شد.

مجید منصوری بیدکانی، نماینده ایثارگر مردم شهرستان لنجان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار» گفت: با توجه به توان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بودجه ای که دولت در سال 1393 برای این سازمان در نظر گرفته بود می توان گفت که فعالیت های بنیاد در خدمات رسانی به خانواده های ایثارگران در سطح خوبی بود.

منصوری اظهار داشت: رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران از بنیاد در برخی از زمینه ها مانند پرداخت مطالبات  بسیار قابل توجه است ولی برخی از رزمندگان به دلیل استفاده نکردن از مصوبات قانونی بودجه مجلس برای استفاده از خدمات وام ناراضی هستند. این دسته از رزمندگان به علت اینکه شرایط احراز آنان در بنیاد وجود نداشت به سپاه مراجعه کردند ولی سپاه هم در این زمینه نتوانسته است کاری برای آنها انجام دهد.

وی خواستار استفاده از روش های متنوع تر و بیشتر برای اطلاع رسانی به خانواده های تحت پوشش بنیاد شد و گفت: برخی از اطلاعیه ها و اخبار مهم مرتبط با جامعه ایثارگری فقط از طریق سایت خبری بنیاد اعلام می شود ولی باید در نظر داشت که بسیاری از خانواده های ایثارگران از این امکانات محروم هستند. پس بنیاد باید روش های دیگری مانند اطلاع رسانی پیامکی را هم برای اطلاع رسانی در کنار سایت انتخاب کند تا این خانواده ها در اسرع وقت از اخبار و اطلاعات ضروری و مورد نیاز خود با خبر شوند. 

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بیکاری جامعه ایثارگران کشور بر رفع هرچه سریع تر این مشکل تأکید کرد و گفت: امیدوارم قوانین مربوط به سهمیه بندی در استخدام فرزندان ایثارگران مورد بازبینی قرار بگیرد تا فرزندان جانبازان 70 درصد و 25 درصد بتوانند در یک سطح از این سهمیه ها استفاده کنند.

اینستاگرام
سلام بر نماینده محترم مجلس
این نظر شما محترم است ولی باید قبول نمود که رضایت از خدمات رسانی در بنیاد متاسفانه مورد قبول کامل نیست و اینکه اعلام نمودید معوقات داده شد و رضایت ایجاد شد هم مورد قبول نیست بجز معوقات بازنشستگی...
انقدر دروغ بگید تا حناق در بیارید. آره خدمات رسانی عالی، همه چیز خوب. واقعاً که خجالت نمی کشید
برای شما برادر که با حقوق عالی ایثارگری هم از بیت المال میگیرید همه چیز آرومه من چقدر خوشحالمه . اما برای من فرزند شهید که کمترین حقوق وبدترین خدمترسانی رو از بنیاد دیدم برعکسه . خواهشن بذارین انتقادات هم کنار تشویقات باشه . وقتی کسی دستش لای در گیرکرده طبیعی که دادبزنه .بگذارید آنها که دستشان لای دره که زیاد هم هستند دادشان رو بزنند .از نظر من وبی شک از نظر اکثر ایثارگران خدمترسانی مطلوب نیست و مشکلات وقتی حل میشوند که مسئولان ببینند بگذارید مشکلات ما بگوش مسئولان برسد نه این که تبلیغات سوء هم بکنید جواب شهدا رو باید روزی بدهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi