شناسه خبر : 33757
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 12:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی گلزارهای شهدا در جوار امامزادگان

گلزارهای شهدایی که در جوار امامزادگان در استان چهارمحال و بختیاری واقع هستند توسط سازمان اوقاف و امور خیریه ساماندهی شوند.

به گزارش «ایثار»، کارگروه گلزارهای شهدای استان با حضور معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار، معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امورایثارگران استان و اعضای کارگروه برگزار و مقرر شد گلزار های شهدای تک شهیدی، گلزار شهدای گندمان، امام قیس، نقنه که در جوار امامزادگان هستند توسط اداره اوقاف و امورخیریه و از اعتبارات شهرستانی ساماندهی شوند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید به منظور انتقال بهتر فرهنگ ایثار و شهادت در فضای معنوی امامزادگان به جوانان لازم است با تهیه یک نماد فرهنگی شاخص نقش شهدا را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: همان گونه که از صدر اسلام واقفین خیر اندیش با گذشتن از اموال خود آن را برای مرتفع کردن یکی از نیاز های اجتماع خود وقف می کردند، شهدا نیز جان خود را وقف حفاظت از میهن اسلامی نمودند.

عبدالله احمدزاده خاطرنشان کرد: یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تا ابد زنده است و جا دارد به منظور زنده نگه داشتن نام شهدا نسبت به ایجاد باقیات الصالحاتی به نام آنها اقدام شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi