شناسه خبر : 33762
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احداث اردوگاه اقامتی در مناطق عملیاتی

شهردار کرج از عهده‌دارشدن این نهاد خدمت‌رسان نسبت به تکمیل و احداث یک اردوگاه اقامتی در مناطق عملیاتی جنوب به منظور میزبانی از گروه‌های راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، روز گذشته هیاتی از مقامات شهری و استانی که حمید طهایی استاندارالبرز، عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان مردم کرج در خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)، علی ترکاشوند شهردار کرج، محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان در آن حضور داشتند، به منظور بازدید از مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس، روانه مناطق جنوبی کشور شدند و از نزدیک به تماشای مراحل میزبانی از گروه های راهیان نور نشستند.

 

این هیات علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی و نقاط جنگی جنوب که وجب به وجب خاکِ آن رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان رشید اسلام را گواهی می‌کند و آمیخته به عطر ناب شهدای گلگون کفن است، از روند احداث اردوگاه‌های اقامتی نیمه تمام شهید باکری و شهید کلهر نیز بازدید به عمل آوردند.

مسئولان البرزی به جهت اهمیت ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق عملیاتی و جنگی، صحنه‌ای ناب از همدلی و همزبانی مردمان شهرهای این استان شهیدپرور را به تصویر کشیدند و برای تکمیل و تجهیز این اردوگاه اقامتی اعلام آمادگی کردند.

 

بر این اساس، شهرداری کرج تکمیل یکی از اردوگاه‌های اقامتی شهید کلهر یا شهید باکری را عهده‌دار خواهد شد و تکمیل اردوگاه دیگر را نیز سایر شهرداریهای استان البرز بر عهده می‌گیرند و آن را به صورت مشارکتی به ثمر خواهند رساند؛ موضوعی که استقبال ترکاشوند و دادگو شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر کرج را به همراه داشت و این اقدام در راستای توسعه فرهنگ دفاع مقدس انجام می‌شود.

علی ترکاشوند، شهردار کرج در همین ارتباط اظهار کرد: به همت راهیان نور است که امروز فرهنگ جهاد و شهادت‌طلبی به ثمر نشسته است.

 

وی با تاکید بر اینکه بازدید مردم بویژه نسل جوان و نوجوان از مناطق عملیاتی و جنگی و شرکت در برنامه‌های فرهنگی راهیان نور موجب ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی خواهد بود، تاکید کرد: دفاع مقدس از تمام جهات ملت ما را بیمه کرد و وقتی شرایطی برای انتشار آن حماسه‌ها مهیا شود آن فرهنگ به اهداف خودش می‌رسد.

شهردار مرکز البرز با استقبال از عهده‌دار شدن تکمیل یک اردوگاه اقامتی در مناطق عملیاتی از سوی مدیریت شهری کرج، این اقدام را به دنبال موافقت نمایندگان مردم در پارلمان شهری دانست و تاکید کرد که این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi