شناسه خبر : 33809
شنبه 29 فروردين 1394 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از 17 تندیس شهید شاخص

همزمان با برگزاری برگزاری کنگره سرداران و 3000شهید استان سمنان از تندیس17 شهید شاخص استان سمنان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان،محمد وکیلی استاندار سمنان در جلسه ستاد برگزاری کنگره 3000 شهید استان که با حضور استاندار،معاونین استاندار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه قائم آل محمد(عج)، و برخی مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد با بیان اینکه بار اصلی دفاع مقدس برعهده مردم بوده است، گفت: برگزاری اجلاسیه‌های شهدا نیز باید بیشتر از طریق مردم و خانواده‌های ایثارگر صورت گیرد و چهره مردمی کار، حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که سبب ماندگاری عاشورا شد این بود که امور آن از طریق خود مردم صورت گرفته و دولت‌ها و حکومت‌ها در آن هیچ دخالتی نداشته‌اند.

 

وی بر زنده ماندن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود این اجلاسیه هر سال برگزار شود، انتظار می‌رود دستاورد این کنگره عظیم این باشد که به صورت مستمر و هر ساله برگزار شود.

 

وکیلی بر زنده ماندن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و افزود: حفظ اسلام در گرو حفظ عاشورا و حفظ عاشورا نیز با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا حفظ می‌شود.

 

استاندار سمنان گفت: متاسفانه هر ساله شاهد از دست دادن دلاوران عرصه شهادت هستیم اما باید سعی شود یاد و خاطره این شهدا نگه داشته شود.

 

وی با اشاره به برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری کنگره 3000 شهید استان سمنان گفت: باید دفاع مقدس و خاطرات آن برای نسل چهارم انقلاب گفته شود و نواختن زنگ ایثار در همه مدارس در این راستا می تواند برنامه مناسبی باشد.

 

وکیلی همچنین در پایان از همه دستگاههای اجرایی خواست، در برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت شهدای استان همکاری مناسب داشته باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi