شناسه خبر : 33903
دوشنبه 31 فروردين 1394 , 15:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر جانباز حجازی طاقانکی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امروز پیکر جانباز مجتبی حجازی طاقانکی در شهرکرد بر روی دستان مردم شهیدپرور این استان تشییع خواهد شد.

قدرت‌الله رئیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: امروز پیکر جانباز مجتبی حجازی طاقانکی در شهرکرد بر روی دستان مردم شهیدپرور این استان تشییع خواهد شد.

وی افزود: او در سال‌هایی که رژیم بعث ظالمانه به مرزهای کشورمان تجاوز کرد در میدان حق علیه باطل حضور یافت و در عملیات خیبر مجروح شد و از بازماندگان گردان توحید بود.

رئیسی با بیان اینکه وی از همرزمان شهید سهراب نوروزی بود، گفت: وی هیچ‌گاه برای احراز و ثبت درصد جانبازی خود به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه نکرد و میزان جانبازی وی غیابی ثبت شد.

به گفته وی پیکر این مرحوم امروز از محل امامزادگان دو معصوم(ع) شهرکرد به سمت 12 محرم تشییع می‌شود و سپس در گلزار شهدای طاقانک آرام خواهد گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi