شناسه خبر : 34070
شنبه 05 ارديبهشت 1394 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب آرزوها در سرزمین آرزوها! /تصاویر

خیلی ها روزه این پنج شنبه را می گیرند و پس از افطار نماز شب لیلة الرغائب را می خوانند... اما زیباتر از همه اینها آنجاست که در این شب از که بخواهی و کجا را برای بودن وخواستن انتخاب کنی.

شهید گمنام- در اولین پنج شنبه ماه رجب " لیلة الرغائب" همه به خواستن همه آرزوهایشان فکر می کنند و سعی می کنند از فرصت این شب بزرگ برای رسیدن به حوائج خود استفاده کنند. خیلی ها روزه این پنج شنبه را می گیرند و پس از افطار نماز شب لیلة الرغائب را می خوانند... اما زیباتر از همه اینها آنجاست که در این شب از که بخواهی و کجا را برای بودن وخواستن انتخاب کنی.

این پنج شنبه یعنی 3 اردیبهشت 94 مطابق با لیلة الرغائب بود و خیلی ها برای خواستن آرزوهایشان سرزمین آرزوها را انتخاب کرده بودند... سرزمینی که یقین داری در آن از صاحبانش هرچه بخواهی به یقین به آن خواهی رسید... مزار شهدا... خاک دلدادگان و شیفتگان...سرزمین آبرودارانی که بعضا" روی قبرهایشان نوشته است " حاجت گرفته"...  و چه زیبا بود گذراندن شب آرزوها در سرزمین آرزوها!

و مزار شهید علی خلیلی که مثل همیشه زائران جوان را به سوی خود می کشاند!

نوجوانی که سر را به شیشه مزار شهید حسین فهمیده تکیه داده بود و با خود خلوت کرده بود... خدا می داند در دلش چه می گذشت و با حسین فهمیده چه می گفت...

وقتی حالش را دیدم آرام جلو رفتم و پرسیدم هم سنش هستی؟ و او آرام و با چشمانی خیس جواب داد بله...

 و باز نگاهش را به مزار دوخت...

حتی شده با مشمایی ساده قبرها را می شویند

چقدر زائر دارد مزار شهدای گمنام... حتی یاکریم ها!

این شیرینی خوردن دارد!... از دست مادر شهید

کلنا عباسک یا زینب!

سه برادر... و من الله التوفیق!

مزارت تکه ای از بهشت است!... به همان زیبایی!

عکس ها از شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi