شناسه خبر : 34152
سه شنبه 08 ارديبهشت 1394 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرگ اگر مرد است گو نزد من آیی/عکس

آغاز جنگ تحمیلی همزمان بود با شروع دوره ای از طلایی ترین تاریخ ملت ایران. تاریخی که آینه تمام نمایش مردان و زنانی بودند که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دست خالی شدند پیروز یک جنگ تمام عیار.

خبرگزاری فارس: عکس/مرگ اگر مرد است گو نزد من آیی
  •  

به گزارش فارس، آغاز جنگ تحمیلی همزمان بود با شروع دوره ای از طلایی ترین تاریخ ملت ایران. تاریخی که آینه تمام نمایش مردان و زنانی بودند که همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دست خالی شدند پیروز یک جنگ تمام عیار.

مادران از فرزندان خود می گذشتند و تازه عروس ها از همسرانشان. مانوری از ایثار و از خودگذشتگی ر جامعه موج می زد. البته بودند افرادی هم که در این اوضاع کارشان فقط نق زدن بود و برای اینکه می ترسیدند و نمی توانستند چون مردان وارد میدان آتش شوند شروع کردند به غر زدن و حرف های صد من یک غازی که می خواست رشادت فرزندان امام را تحت الشعاع قرار دهد. اما راه جهاد راهی نبود که کمیتش با این حرف ها و عمل های بیهوده لنگ شود.

مردانی که اهل جنگ و دفاع از ناموس بودند سن و سال و خانواده و اینکه شغلشان را ممکن است از دست بدهند برایشان مهم نبود. حتی خیلی ها از سر کلاس درس و دانشگاه به جنگ رفتند که امروز تصاویر به جا مانده از آن روزها سند افتخاری است برای تمام مردم ایران.

تصویری که خواهید دید نوجوانی را نشان می دهد که علایق دنیا نتوانست او را مشغول کند و صدای حق را شنید و عازم جهاد شد.

 

اینستاگرام
ای جبرائیل(ع) هرلحظه آماده ام و انتظارت را میکشم تا پیامبران خداوند را زیارت کنم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi