شناسه خبر : 34155
سه شنبه 08 ارديبهشت 1394 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم رهروان شهید فهمیده

 رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از برگزاری دو همایش «پروانه‌های بهشت» و «رهروان شهید فهمیده» در راستای کنگره بزرگداشت 3000 شهید استان در سمنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه سمنان، محمد یعقوبی توضیح داد:سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان ویژه برنامه‌های خود را در کنگره 3000 شهید استان سمنان از نهم اردیبهشت ماه با به صدا آمدن زنگ ایثار و شهادت در مدارس سراسر استان و به صورت ویژه در دبیرستان شاهد سمنان آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تجدیدمیثاق دانش‌آموزان با شهدا در ساعت 10 صبح روز نهم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور 622 دانش‌آموز به یاد 622 شهید دانش‌آموز استان سمنان در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

یعقوبی با اشاره به برگزاری همایش کودک و نوجوان در روز سیزدهم ماه جاری گفت: این همایش با عنوان «پروانه‌های بهشت» و با حضور یک 1500دانش آموز مقطع ابتدایی در سالن غدیر سمنان اجرا می شود.همایش دانش‌آموزی با عنوان «رهروان شهید فهمیده» نیز در روز 14 اردیبهشت ماه با حضور 2500 دانش آموز دختر هفت دبیرستان سمنان در سالن غدیر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل کانون پرورش و فکری کودک و نوجوان و سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان با سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در اجرای این برنامه‌ها همکاری می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi