شناسه خبر : 34257
دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مفصل زانو

مفصل 3R46 نوعی مفصل زانوی مدولار چند محوره است که دارای کنترل کننده ی هیدرولیک در فاز نوسان می باشد و برای افرادی که قطع از روی زانو هستند،مورد استفاده قرار می گیرد.

محمدعلی جوانشیر - مفصل 3R46 نوعی مفصل زانوی مدولار چند محوره است  که دارای کنترل کننده ی هیدرولیک در فاز نوسان می باشد  و برای افرادی که  قطع  از روی زانو هستند،مورد استفاده قرار می گیرد.


بخش فوقانی و تحتانی مفصل از طریق  بارهای ارتباطی قدامی و خلفی به هم متصل می شوند .همچنین  این مفصل دارای  آداپتور پیرامید نیز می باشد..هنگام راه رفتن ثبات توسط کینماتیک چند محوره به وجود می آید. آداپتور لنگری شکل  لمینه شده ، زانو را به سوکت متصل می کند . فاز نوسان توسط واحد هیدرولیکی کنترل می شود . عمل فلکشن ( خم کردن ) و اکستنشن (باز کردن ) در این مفصل  به طور جداگانه قابل تنظیم است .این مفصل برای افرادی که فهالیت متوسط تا شدیدی دارند مناسب است. سایر مشخصات به شرح زیر می باشد :
ارتباط فوقانی : لنگر لمینه
ارتباط تحتانی : آداپتور پیرامید
زاویه ی خم کردن زانو : 110 درجه
وزن : 740 گرم
جنس : تیتانیوم
حداکثر وزن بدن بیمار : 125 کیلوگرم

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ممکنه قیمت این مفصل رو عنوان بفرمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi