شناسه خبر : 34320
چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار انصاری بخواند

اگر می شود آقای انصاری این مطالب را بخواند.

حسین . ب . ش -  اگر می شود آقای انصاری این مطالب را بخواند. سلام پس از انتشار خبر توسط شما عزیزان در سایت فاش نیوز عکس العمل مدیر و معاونینش جالب بوده است.

آنها تمام این برنامه را از چشم ایثارگران شاغل در بنیاد می دانند و آنها را مورد آزار خود قرار داده اند و کار را برای آنها سخت کرده اند بطوری که دیگر کسی تمایل برای آمدن سر کار ندارد.

از یکشنبه که بازرسی های واحدها بطور جدا گانه به استان می آیند که هنوز هم ادمه دارد به شدت مراقبت می شود که خدای نکرده کارمندی بخصوص کارمندان ایثارگر نتوانند با آنها صحبت کنند و از مشکلات و روابط حاکم بر بنیاد استان یزد بگویند.

یکی از آقای انصاری سئوال کند این دیگر چه بازرسی است که انجام می دهید ، پول مالیات دهندگان را از بین می برید . این که بازرسی نیست. به آقای ابراهیمی بگویید گزارش برایتان بفرستد. بعد هم یکی دوتا جعبه شیرینی همراه بازرسان می کند. معجزه می کند! نمی دانید چطور متن گزارش عوض می شود.

اگر می توانستید حرف های بچه های یزد را بگوش آقای شهیدی یا انصار برسانید خیلی خوب بود . ای کاش که مسئولین این مطالب را می خواندند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
پیشنهاد میکنم اسم بنیادشهید را به بنیادتبعیض تغییر دهید.
اگر اسمش تبعیض نیست کارش که هست
بابا جون حتی اگر خود شهیدی هم بیاید کاری که خلاف نظر مدیر نباشد نمی کند تا حالا کی فهمید کسی بگوید دوغ من ترش است این آشی که انصاری پخته هنوز تازه جوش آمده او هم بیاید کمچه ای میزد و آش را میرساند تا بیشتر از این به دهانش مزه کند زیاد سخت نگیرد های نون داغ کباب داغ کی داره سراغ؟!
بنیادشهید دیگر رسالت خودش ازدست داده بجای اینکه بیاید از حقوق ایثارگران عادلانه دفاع وبین ایثارگران تقسیم کند میاید بودجه را بین خودشان تقسیم میکنند مثلا جانبازانی که کارمند شدند ازشان تعهد گرفتند حق هیچ گونه اعتراضی ندارند وگرنه اخراج میشوید آمریکا هم به ایران اینقدر تهدید نمیکند مگر جانباز با جانبازگه فرفی میکند
سلام . خیلی از همکاری شما مسئولین این سایت که حرفها و درد دل مارا انتشار می دهید سپاس گزاریم باز شما امید وارم مسئولین مطالب را بخوانند . شاید هنوز کسی باشد که تعهد داشت باشد تا کاری انجام دهد.
اینا همش بازیه برید انصاری خودش میدونه نمی خواد به روی شما بیارد که میدونه برا همین الکی بازرس میفرست تا شما را سرگرم کند بتونند اوضاع را یه جوری ماست مالی کنه والا ابنهمه اعتراض
و مطلب تو سایت مگه میشه ندونه آقا خودش را بخواب زده هیچ کس هم نمی تونه او را بیدار کنه
سردار انصاری خوانده و به ریش همه هم خندید باوری نداری نگاه به عکس کن موضوع را متوجه میشوید
اگر اقاى شهيدى با اين همه اتفاقات در بنياد يزد هنوز با خبر نشده. مطمئن باشيد كه اگر در بنياد يزد بمب اتمى هم منفجر شود. بازهم با خبر نميشود. چون نميخواهد با خبر شود. و بهتر است استعفأ بدهد و برود. و كار را بدست يك كار بلد و دلسوز بدهد.
در دولت جدید رییس و مدیران فقط دنبال ظاهر سازی و فیلم پر کردن هستند هر جا منافع ایجاب می کند حاضرند والا مدیر کل یزد و معاونین او میدانند که همه این بازرسی ها الکی و پوچ و توخالی است و فقط برای اعلام موجودیت است بی جهت خود را دلخوش به بازرسی و به اصطلاح سر کشی های سرزده نکنید
باسلام چرا به پرسنل ایثارگر بنیاد بی توجهی در ارایه خدمات درمانی میشود کارمندان غیر ایثارگر خدمات بهتر ارایه می شود
با سلام. اقاى ساقى عزيز چرا نظر اينجانب را چاپ نكرديد؟ واقعاً متأسفم.
با سلام محضر سردار انصاری
چرا به مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران استان سمنان و معاونت تعاون بنیاد استان به نمی گویید فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثاراگران بخاطر این قشر ایثار گر است.چرا باتوهین و بی حرمتی به جانبازان و خانواده های معظم شهدا نگاه میکنند و به انها توهین مکنند
سردار بنیاد استان را اصلاح کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi