شناسه خبر : 34449
دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 , 23:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرنده ای دیگر در دفاع از حرم پر کشید

حسن شمشادی خبرنگار واحد مرکزی خبر مستقر در سوریه در صفحه ی اینستاگرامش نوشت:

شهید “مصطفی دانش” یکی دیگر از مجاهدین تیپ فاطمیون بود که در نبرد با تروریست های تکفیری و دفاع از حرم آل الله از دنیای فانی دست کشید و به ریسمان پربرکت اهل بیت (ع) چنگ زد.
این متن وصیت نامه این فدایی حضرت زینب (س) است .
.
بسمه تعالی
 
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید محیا شد از بهر قربانی
سوی حسین رفیق با چهره خونین
زیبا بود این سان معراج انسانی
 
با عرض سلام خدمت پدر و مادر همیشه مهربانم:
ببخشید که آخر عمر زمانی که به من نیاز داشتید شما را تنها گذاشتم. بگذارید روی جوانی و جهالت، اکنون که این دست خط را می خوانید خداوند به من توفیق داده تا مهمان حضرت زینب شوم و بر سفره این بانوی گرامی بشینم و برای نزدیکتر شدن به این بانوی گرامی نیازمند و محتاج حلالیت و بخشش شما هستم.
.
اگر از من بدرفتاری دیدید که دیدید مرا ببخشید و حلال کنید. در پایان زحمتی دیگر برای شما داشتم. مبلغ سیصد هزار تومان بابت رد مظالم از نیابت من بپردازید و از تمام اقوام آشنایان بالاخص همسایه ها و دوستانم برای من حلالیت بگیرید، شاید رفتاری از من سرزده و آنها دلخور شده باشند…. امیدوارم که وظیفه ام را به عنوان یک شیعه خوب انجام داده باشم در این دنیا از بدو تولد جز زحمت و نگرانی چیزی برای شما نداشتم امیدوارم در آن دنیا جبران کنم و مایه راحتی و آرامش شما باشم . 
فدایی حضرت زینب
مصطفی دانش
.
#مدافعان_حرم 
#شهدای_مدافع_حرم 
#تیپ_فاطمیون 
#سوریه 
#وصیت_نامه 
#شهید #شهادت #شفاعت
و #امان_از_شام .
با تشکر از #خبرگزاری_اویس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi