شناسه خبر : 34489
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال فرزندان شاهد دغدغه بنیاد

اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از مهمترین دغدغه های بنیاد است
 
شهیدنیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان در جلسه تجلیل از مشاوران شغلی بنیاد استان، گفت: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از مهم ترین دغدغه های بنیاد است که برای مرتفع کردن آن باید از تمامی پتانسیل های موجود استفاده کرد.
  

ابراهیم طاهرنژاد با اشاره به بروز رسانی و پویایی بانک های اطلاعاتی حوزه اشتغال گفت: تمامی اطلاعات جامعه ایثارگری متقاضی اشتغال باید در سیستم بروز باشد که در صورت ایجاد فرصت های شغلی به بهترین شیوه قابل بهره برداری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در ادامه اظهار داشت: استخدام سهمیه ۲۵ درصدی در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، رایزنی با مراکز غیردولتی و ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی از جمله راهکارهای بنیاد برای اشتغال‌زایی افراد تحت پوشش است.

در این جلسه همچنین پاکاری معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه اشتغال پرداخت و در پایان از مشاوران شغلی در دستگاههای اجرایی تقدیر شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi