شناسه خبر : 34585
سه شنبه 29 ارديبهشت 1394 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادسازی خرمشهر در قالب نقاشی

نمایشگاه نقاشی مصطفی گودرزی، حبیب الله صادقی، کاظم چلیپا، عبدالحمید قدیریان با موضوع انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر توسط انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از تاریخ سه تا ۱۳ خردادماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین ارائه می‌شود و قرار است آثاری از مصطفی گودرزی، حبیب الله صادقی، کاظم چلیپا و عبدالحمید قدیریان به نمایش گذاشته شود.

همچنین در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان به نمایش گذاشته می شود و قرار است هفته فرهنگی مقاومت سوریه نیز به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شود.

در هفته فرهنگی سوریه نیز برنامه هایی چون نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی، پوستر و تصویر سازی، ورک شاپ با حضور هنرمندان و اساتید ایرانی برگزار می شود و قرار است شب شعری نیز با حضور شاعرانی ایرانی، لبنانی، فلسطینی و سوری ترتیب داده شود.

 

منبع: خبرگزار مهر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi