شناسه خبر : 34628
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نجات 7بیمار با اهدای اعضای یک جانباز

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، مرحوم محمدعلی یوسف‌زاده جانباز سرافراز پنج درصد در سن 43 سالگی به دلیل سکته دچار مرگ مغزی شد و پس از رضایت خانواده ایثارگرش با نجات هفت نفر از نیازمندان به پیوند اعضا به دیدار پروردگار متعال رفت.

 

این جانباز دلاور پس از انتقال از بیمارستان شهید مدرس کاشمر در بیمارستان منتصریه مشهد بستری و پس از رضایت خانواده‌اش اعضای بدن خود را به مردم کشورش اهدا کرد.

 

اعضایی که این جانباز سرافراز در آستانه روز جانباز اهدا کرده است، شامل قلب، دو کلیه، کبد، قرنیه دو چشم و قسمتی از پوست وی برای پیوند بوده است.

 

مرحوم علی یوسف‌زاده در سال 1366 در سن 15 سالگی در منطقه بانه به افتخار جانبازی نائل شد و در سن 43 سالگی با نجات جان هفت نفر به همرزمان شهیدش پیوست.

اینستاگرام
سلام واقعااجرکاراهداعضونزدخداست وبس ولی تاالان شمادیده ای یاشنیده ایدکه یک ثروتمندیامسول یانماینده چنین کاربزرگ انجام داده باشدحتی اهداعضوهم ازقشرایثارگرومردم ضعیف جامعه شروع شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi