شناسه خبر : 34640
شنبه 02 خرداد 1394 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رفتند چو مستانه.../تصاویر

اینبار حکایت 270 پروانه گمنام از کربلای ایران است . آنهایی که فوزا عظیما را انتخاب کردند و در کوی دوست عاشقانه جان دادند ..

هفتاد و دو پروانه ، پروانه فرزانه

شمع رخ حق دیدن رفتند چو مستانه ....

السلام علی الحسین الذی سمت نفسه بمهجته

السلام علی المجدلین فی الفلوت

السلام علی النازحین عن الاوطان ...

مفقودین عزیز محور دریای بیکران خداوندی اند و فقرای ذاتی دنیای دون در حسرت مقام والایشان در حیرتند.. امام خمینی ره

وقتی در حسینیه معراج الشهدای اهواز را باز کردم ، برای لحظاتی  قادر نبودم جسم خسته ام را به درون حسینیه ببرم  ....ای خدا من بودم و 270 شهید گمنام !

یا زینب س یا زینب س یازینب س ... امان از دل زینب س ...

اینبار حکایت 270 پروانه گمنام از کربلای ایران است . آنهایی که فوزا عظیما را انتخاب کردند و در کوی دوست عاشقانه جان دادند ..

ومن در اولین روز ماه شعبان سعادت آن را داشتم که بعد از نماز مغرب و عشا در جوار پیکر 270 شهید تازه تفحص شده گوش جان بسپارم به مناجات شعبانیه ...

اللهم صل علی محمد و آل محمد ، واسمع دعایی اذا دعوتک واسمع ندایی اذا نادیتک و اقبل علی اذا ناجیتک فقد هربت الیک ...

گزارش از جعفری.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از طرز چیدمان تابوتها ی شهدا خیلی دلگیر شدم و بنده خدا پدر یا مادر یا خواهر شهید ببیند شهید عزیزش در زیر یا لابلای سایر تابوتها است. قشنگ در کنار هم بچینید و رویشان تاج گل و قرانی قرار بدید.
باز میگید منفی باف باز پیدایش شد. برای سالروزمان به ما قرانی را اهدا کردند که به تاریخ چاپ سال 91بود.از بس چاپ نمودید و در قفسه ها گذاشتید. جای بسی تاسف است که در مراسمات اعتکاف قران به سرهای دیروزی در امروز گشتند در مساجد لب تاپ و تاب لت به سر .هنوز احوال خوشمان را باشد....
جانباز سلام .. قربون دل مهربونت برم که نگران احساس پدرو مادر و خواهر شهیدی ؟
گرچه من که می گم کسی به فکر شهدا نیس جز جانبازایی مثل من و تو ... اما ایرادت به نظرم وارد نیست .
گلم حالا ناراحت نشی بهت می گم ببین من از روی تصاویر نشونت می دم که اگه بندگان خدا اوجور که تو می گی تابوت شهدا رو می چیدن خو جا برای نشستن مردم نبود نه !.. اما با این نظرت که چرا قران و گل نذاشتن موافقم ..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi