شناسه خبر : 35320
شنبه 30 خرداد 1394 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امربه معروف خانواده شهدا به وزارت ورزش

خانواده شهدا و ایثارگران با تجمع در مقابل درب اصلی ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی مورخ 29/ 3/ 94 ساعت 17 در راستای امر به معروف و نهی از منکر مسئولان وزارت ورزش و معاونت زنان ریاست جمهوری تجمع خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خانواده شهدا و ایثارگران طی بیانیه ای منکر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها شدند. متن این بیانیه بدین شرح است: 

با صلوات به روان پاک شهیدان و آرزوی شفای جانبازان اسلام، به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی می رساند هیات خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری گروه‌های مردمی، مذهبی و انقلابی تهران روز گذشته 19/ 3/ 94 در راستای امر به معروف و نهی از منکر مسئولان وزارت ورزش و معاونت زنان ریاست جمهوری برنامه‌های ذیل را مصوب نموده‌اند؛

1- راهپیمایی بعد از نماز جمعه مورخ 22/ 13/94 تا میدان فلسطین

2- تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل وزارت ورزش از نماز ظهر چهارشنبه 27 / 3/ 94

3- تجمع در مقابل درب اصلی ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی مورخ 29/ 3/ 94 ساعت 17

همچنین هیات خانواده شهدا و ایثارگران توزیع هر گونه تراکت دروغین با عناوین نامناسب و شایعات مبنی بر لغو این برنامه را توسط برخی از رسانه‌های مغرض تکذیب می‌نماید.

هیات خانواده شهدا و ایثارگران

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi