شناسه خبر : 35534
شنبه 06 تير 1394 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفت شناسی باید از پایه ابتدایی برای جوانان آغاز شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از فضیلت های ماه مبارک رمضان سخن و الگو برداری از شهدا سخن گفت .

به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک :رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک  گفت:معرفت شناسی نسبت به دستورات خداوند باید از پایه ابتدایی برای جوانان آغاز شود تا در طول زمان به درجات عالی دست یافت.هرچه معرفت افزایش یابد ، می توان به درجات بالاتری از ایمان دست پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد :در این راه نیز می اتون از شهدا الگو گرفت، آن شهیدان جان بر کف که جان و مال خود را در راه رسیدن به تقرب الهی و جهاد برای رضای خدا پیشکش کردند حتی در اوج گرمای کویر و معرکه جنگ در مقابل شکنجه های دشمن ایمان خود را حفظ کردند و با کام روزه برای مبارزه اقدام می کردند.

کادری گفت طبق برنامه ریزی های انجام شد با رئیس  اداره تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان تعدادی از  مبلغان در شهر و روستا به همراه مسئولین و شورا ها و معتمدین به دیدار خانواده های شهیدان و جانبازان می روند و از آنان دلجویی و تقدیر می کنند.

وی ادامه داد: مبلغان در سطح روستاها و شهرستان باید فرهنگ شهادت، صبر مقاومت  را ترویج دهند و در این راستا جوانان را با آرمان های شهدا آشنا کنند.

وی افزود:در این ماه مبارک خداوند خوان نعمت خود را بر بندگان گسترش می دهد و میزبان خوبی برای میهمانی ها عالی رتبه است ، باشد که لیاقت نشستن بر سر این خوان الهی بر یکایک ما عظا شود .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi