شناسه خبر : 35807
دوشنبه 15 تير 1394 , 14:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرف دل کودکان افغان با آرمیتا و علیرضا /عکس

بعد از شکل‌گیری نهضت مردمی نامه و نقاشی به فرزندان شهدای هسته‌ای در جدیدترین اقدام، کودکان افغانستانی مقیم ایران نیز با ارسال تعدادی نامه و نقاشی حرف دل خود را به علیرضا و آرمیتا زدند.

 بعد از شکل‌گیری نهضت مردمی نامه و نقاشی به فرزندان شهدای هسته‌ای که بازخوردهای متعددی در کشور داشت، در جدیدترین اقدام، کودکان افغانستانی مقیم ایران نیز با ارسال تعدادی نامه و نقاشی حرف دل خود را به علیرضا و آرمیتا زدند.

بنابر اعلام عمارفیلم، خانم بتول رجایی یکی از کودکان افغانستانی در خصوص این حرکت گفت: وقتی شنیدم که پدر آن‌ها شهید شده‌اند و یک پشتوانه و حامی بزرگ را در زندگی‌شان از دست داده‌اند، ناراحت شدم و زمانی که باخبر شدم می‌توانم برای آن‌ها نامه و نقاشی ارسال کنم خوشحال شدم؛ دوست داشتم با آن‌ها احساس همدردی کنم تا در غم‌شان شریک باشم.

او بر اساس ارتباط عمیق و دیرینه فرهنگی ایران و افغانستان گفت: چون من هم در ایران به دنیا آمده‌ام و وقتی می‌بینم زبان‌مان مشترک است، فرهنگ نزدیک به هم داریم، هم کلاسی‌هایم، دوستانم و همه مردم ایران با ما که افغانستانی هستیم اینقدر خوب و صمیمی رفتار می‌کنند؛ دیگر احساس غربت نمی‌کنم و حس می‌کنم در وطن خود هستم تصمیم گرفتم با دوستان خود به این جمع بپیوندیم.

او در ادامه گفت: به عنوان یک مسلمان دوست دارم برای مسلمان‌ها خدمت کنم و آن‌ها را در برابر ظالمان یاری کنم تا دیگر کسی به آن‌ها ظلم نکند؛ فرق نمی‌کند ایرانی باشد یا افغانستانی.

این کودک افغانستانی در پایان صحبت‌های خود گفت: آرزو می‌کنم علیرضا و آرمیتا همیشه زیر سایه پر برکت مادرشان باشند و در آینده مثل پدر و مادرشان برای جامعه افرادی موثر و نمونه باشند.

 

کودکان افغانستانی حرف دل خود را به علیرضا و آرمیتا گفتند+عکس

کودکان افغانستانی حرف دل خود را به علیرضا و آرمیتا گفتند+عکس

کودکان افغانستانی حرف دل خود را به علیرضا و آرمیتا گفتند+عکس

   

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi