شناسه خبر : 35879
پنجشنبه 18 تير 1394 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر هیئت کوهنوردی از جانباز قطع عضو

تقدیر و تشکر هیئت کوهنوردی از جانباز قطع عضو امان اله پور به عمل آمد

فاش نیوز- به دعوت هیئت کوهنوردی شهرستان شوشتر و با حضور دبیر هیئت استان خوزستان و همراهان .رئیس اداره ورزش و جوانان شوشتر. پیشکسوتان. سرپرستان گرو ههای کوهنوردی. کوهنوردان زبده.. مربیان و حضور زینت بخش جانباز قطع عضو و پدیده نوین امین امان الله جهت هم اندیشی و پیشبرد رشدو شکوفایی این رشته ورزشی انسان ساز در سالن اجتماعات خانه مستوفی برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا اقای محمود خضری رئیس هیئت  شوشترطی سخنانی به معرفی حاضرین و فعالیتهای  شاخص آنان پرداخته و راه های توسعه و آموزش و تشکیل گروه و همچنین صعودهای ورزشی را تشریح نمودند.

 در ادامه حاضرین با سخنان خود پیشنهاداتی جهت اهداف و برنامه‌های آتی هیئت کوهنوردی  را خواستار شدند .در پایان ضمن پذیرایی از عزیزان با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از شرکت کنندگان تجلیل به عمل آمد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام و دعای خیر

ما هم به نوبه خود از زحمات این جامباز قدردانی میکنیم درسته در رشته کوهنوردی مدال ندارد اما واقعا باید به ایشان نشان پهلوانی را اهدا کرد ان شا الله که مسولین محترم قدر شناس این جانباز باشن
احسنت آقای امان الله .... الهی همیشه در پناه الله باشی و شاهد موفقیتهای بیشترت ... ماشالله ...
                               
با سلام و قبولی طاعات

جنابا اقای امان اله پور به خاطر این صعود به شما تبریک میگوییم باشد که شاهد موفقیتهای بیشتر شما باشیم و ما به شما لقب پهلوان اعطا میکنیم که واقعا برازنده شما هسنتد.

جناب اقای ساقی از این جانباز باید تقدیر به عمل بیاد به صورت کشوری ایشان با این وضعیت جانبازی به خیلها پیام شور و نشاط دادند شعار ایشان معلولیت محدودیت نیست اقای علیخانی بجای اینکه دنبال سوژه های بیخودی باشند این جانباز واقعا حاوی پیامهای زیبایی هستند که نشان از شور و اشتیقاق و امید به زندگی راه همراه است اقای ساقی هیچ کس از این جانباز نه در استان و نه در کشور تقدیری نکرد ند چرا ما از شما مسول محترم درخواست میکنیم که به صورت جد پیگیری کنید و به مسولین بگویید این جانباز با این زرفیت و این تلاش میتواند استعداد یابی شود و میتوند در ورزشهای مدال اور در سطح میادین جهانی پدیده ای نوین شود به فضل خداوند و کمک شما و همچنین مسولین بنیاد و مسولین ورزش و امور جوانان از شما درخواست پیگیری را داریم کاری که ایشان در امر نشاط و تحرک در بین جوانان کرده به جرات میتوام گفت صداو سیما انجام نداده با ان هزینه ها از شما بازم درخواست کمک و پشتیبانی برای ایشان داریم.باشد که در پناه خداوند و زیر چتر ولایت پیروز و سربلند باشید.

جمعی از جانبازان استان خوزستان



نظری بگذارید

با سلام

جناب اقای سلقی این سکوت شما نشانه چیست نکند اینجا هم پارتی بازیه یا کهرچون ایشان جانباز هفتاد درصد نیست حمایت نمیشود ودرصد ایشان کم است اگر واقها اینجوری باشد ما هم دیگه سایت خبر شما.نمی اییم چون مخصچص هفتاد درصد هاست با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi