شناسه خبر : 36258
چهارشنبه 07 مرداد 1394 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پنج شنبه 8 مردادماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود

مشاورعالی رهبری سخنران اصلی کنگره شهید هاشمی

کنگره بزرگداشت سردار شهید علی هاشمی با نام (ناشناخته مثل هور) با سخنرانی سردار رحیم صفوی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب فردا از ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

کنگره بزرگداشت سرلشکر شهید علی هاشمی با نام «ناشناخته مثل هور» و با موضوع روایتی از رازهای نهفته فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت روز پنچ شنبه 8 مردادماه1394 برگزار خواهد شد.
سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا از سخنرانان اصلی این کنگره خواهند بود.
این مراسم از ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در پل حافظ با حضور مسئولان لشگری و کشوری، مادر و برادران شهید برپا می شود. 


شهید علی هاشمی تا آخرین ماه های جنگ در میادین مبارزه حضور داشت و در نهایت در 4 تیرماه سال 1367 به شهادت رسید. بعد از جنگ هم به عنوان یک مفقود الاثر تا سال ها کسی از وضعیت ایشان اطلاعی نداشت که اسیر شده یا به شهادت رسیده است. تا سال 89 که پیکر ایشان در هور الهویزه پیدا شد.

شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت بود و این قرارگاه کار اطلاعاتی-عملیاتی در زمان جنگ انجام می داد، بسیاری از فرماندهان سپاه از وجود این قرارگاه مطلع نبودند. در راستای معرفی این شهید که تنها فرمانده رده بالای سپاه(فرمانده سپاه ششم امام صادق(ع)) بود که به شهادت رسید، کنگره گرامیداشت یاد و نامش برگزار خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi