شناسه خبر : 36668
پنجشنبه 22 مرداد 1394 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدا لعنتت کنه صدام!

جلال- خدا لعنتت کنه صدام ... خدا ارتش بعثی ات را لعنت کنه صدام!

 می دونی چرا؟

اگر زمان مجروحیتم خمپاره 120 ارسالی از طرف شما کمی این طرف و آن طرف می خورد، من الان یا شهید بودم یا درصد جانبازی ام بیشتر شده بود!

دیگه هی تو کمیسیون بنیاد پس گردنم نمی زدند و با حقارت بدرقه ام نمی کردند !

...خدا لعنتت کنه صدام ..خدا لعنتت  کنه صدام ...

اینستاگرام
سلام. اگه برای رزمندهها جنگ بد بود، برای عده ای نوندونی خوبی بود و بسیار ...
ولی خب اگه خمپاره جای بهتری از بدنمان می خورد، بنیاد هم خوشحال تر بود معلول بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر
تخسیر ما چیه؟ خمپاره مقصر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...


نوشتید : (خدا لعنتت کنه صدام!)

نگو . آقا نگو ؟!

حقوق مان را که نمی دهند ؟!

دلت می خواهد که شناسنامه ما را هم باطل کنند ؟!

مگر نمی دانی که با رزمندگان جانبازان جبهه و جنگ و دفاع مقدس مخالفند .

و حقوق و معیشت نمی دهند تا در فقر و سختی روزگار بمیرند ؟!

و این عقوبت پیروزی بر صدام لعنتی است ؟!

سلام به شهدای دفاع مقدس

سلام به جانبازان دفاع مقدس .

سلام به اسیران دفاع مقدس .

سلام به رزمندگان دفاع مقدس .

...


آقا جلال در کار خدا چون و چرا نکن . راضی به رضای خدا باش . اجرتو باطل نکن // محمد رضا جنگ برای هیچکس نوندونی و چیز خوبی نبود ، فقط برای مسئولان دزد ( بعضی مسئولین ) بخدا قسم زخم زبان از ترکش خمپاره بدتره ....... روز سه شنبه بیستم مرداد از شبکه 3 ساعت 5 عصر برنامه موج عشق را دیدی ؟ ( حتی مجری برنامه سید جواد هاشمی هم آخر برنامه گریه کرد ، دیدی چرا !؟! )
باسلام چراماجنبازان وازادگان وحتی خانواده شهدابجای گرفتن حق وحقوق خودبه همدیگرگیرمی دهیم برای مثال جانباززیر25درصدمی نویسدکه چرابه جانبازان بالای 25درصدفلان امتیازرادادندبابادرکشورماقانون برای همه بایدیکسان اجراشودولی دلبخواهی هست به خدامن جانبازه بالای 70درصدرامی شناسم که هنوزمستاجرهست یاازامتیازماشین وفلان خبری نیست مابجای گفتن ونق زدن به اینکه چرابه فلان قشراسیب دیده ازجنگ فلان رامی دهندبه من که جانباززیر25درصدهستم نمی دهندباباحق باشماهست به نظرمن دولت بایدبرحسب اسیب یامدت حضورویاحتی خط مقدم بایدباعقب جبهه فرق باشدولی نبایداینقدرتفاوت باشدخیلی هازمان جنگ نرفتندبع جبهه ورفتنددنبال کسب وکارخیلی هابهانه زن وبچه اوردنندخیلی سربازبودنندولی نرفتندکسی هم نگفته بودکه اگرکسی برودجبهه قرارهست بعدادولت فلان امتیازرابدهدپس الان مشکل قانون ودولت ومجلس هست نه اینکه ماحسرت امتیازدیگران رابخوریم به خدااین خبرهانیست که بین جانبازه 5درصدیاخانواده شهیدیاجانبازه بالای 70اگرهم باشدجهت افرادخاصی هست من خودم 8سال اسارت و55درصدجانبازی وبرادرشهیدچیزی ازاین دولت وکشورندیدم جهت خریدمسکن ازبانک صادرات گرفتم والان هم 50متراپارتمان ویک ماشین رواسال دارم واقعامن که درفامیل ودوستانم حساب میکنم ازانهاخیلی پاینترهستم یکی ازدوستان خودم باهم رفتیم برای ثبت نام اوپشیمان شدبجای جبهه رفت کارازادشروع کردوسربازی هم نرفت الان حداقل 10برابرمن مال واموال داردمسکن بهتروبرای هرفرزندش اپارتمان وماشین وکارووووداردیعنی اگرمن ازاده وجانبازنمی شدم این 50متراپارتمان رانداشتم بابا8سال کارگری میکردم فکرونم وضع بهتری داشتم چراخودمان باعث میشویم که مردم فکرکنندچه خبرهست باباهمه زندگی من به اندازه پیشخدمت فلان بازیگرسینماویافلان ورزشکارنیست یعنی من برای این کشوربه اندازه فلان خانوم بازیگرکه دریک فیلم بازی کندبه اندازه تمام زندگی من درامدداردیابه اندازه یک فصل فوتبالیست ارزش نداردخواهش میکنم پیگیراجرای قانون باشیدیک مداح یابازیگرسینماهیچوقت به دیگرهمکارش حسرت نمی خوردبقول معروف وقتی تعدادمهمان زیادباشدچیزی گیربعضی هانمیادداستان ماهم شده مثل همان زیادبودن مهمان
واقعا بعضی ها خدا را فراموش کردن چه اروروهای میکنن بنده سی سال با کپسول اکسژین تنفس میکنم باکپسول هوا بانیسان برای مردم بارکشی میکردم انهم ازشهری به شهری دیگربا 35درصد جانبازی شیمیایی تاسال85 یک ریال هم حقوق نمیگرفتم تا اینکه چشمام به سوی نا بینایی رفت دیگه نتونستم دست رنج بازویم را بخورم البته درسال65 کاملان نابینا شده بودم اما دولت برای بهبودی من خیلی کمک کرد حتا بهترین بیمارستانهای المان و ایران مداوام کردن دوباره بینا شدم زندگیم خیلی خوب میچرخاندم من چیزهایی را می بینم که من خیلی ادم ساده ای هستم من درجنگ چندین دفعه مجروع شدم از ترسی که من را ببرن عقب قایمکی خودم را پانسمان میکردم حتا امدادگران نفهمن من الان راضیم تمام زندگیم را بدم بقیه عمرم را مثل دیگران تنفس کنم وقتی خداوند روزیه کرم لایی سنگ را میده ماکه روزی هزار مرتبه میگیم خدایا شکرت بس روزیه مارا نمیده من هم میگم خدا لعنتت کنه صدام اما بخاطر جنگی که نا خواسنه به سرمان اورد نه بخاطر چندرغاز عزیزانم بیایم بصیرت را باور کنیم
عزیزان همسنگر وقتی همه جانبازان به نوعی نارضایتی دارند و جواب نمی گیرند دیگه این محدود به بنیاد نیست که ماهمش یقه آنرا بگیریم پس مجلس که این همه برای بعضی چیزهای حاشیه ای مایه میزاره و درعوض قوانین ایثارگری را مبهم و چندپهلو می نویسدو قوه قضاییه که در یک سوراخی یک موش خطا بکند کشف می کند ولی در برابر این همه شکایت کار اساسی نمی کند اینها کجای کار هستند؟؟؟
افرین به جانباز 41 درصد مقصر بنیاد نیست . مقصر دولته که بودجه میده و پیگیری نمیکنه ... مقصر مجلسه که وظیفه نظارتش را درست انجام نمیده ... مقصر قوه قضا است که اختلاس گر را رسوا نمی کنه ...مقصر اصلی هم منم که حواسم جمع نبود مجروح شدم ... مقصر اصلی منم که لیاقت شهادت نداشتم ... خدایا شکرت بیکارم
مرگ بر خائنين نسبت به رزمندگان؟
نظرات براددران همه قابل احترام است .؟
اما اینجا کمی هم به عملکرد مسئولین باید توجه کرد که چرا باید جانبازی ارزوی جانبازی بیشتر کند یا جانبازی با در صد کم ارزوی شهادت کند .؟
شهادت خیلی خوب است اما قرار نیست که همه خویان شهید شوند باید خوبان بمانند و به هموطنان شان کمک کنند البته اگر بعضی از اقایان اجازه بدهند که ممکن نیست ..
مقصر اصلی همان نا اهلان هستند که قدرت را به دست گرفتند و به هیچ وجه به اطراف خود توجه ای ندارند و به ارمانهای ایثار گران احترام نمیگذارند .
ایثارگرانی که با فرمان رهبر کبیر انقلاب پا بر عرصه مبارزه نهادند و تا اخرین قطره خونشان با دشمنان زالو صفت مبارزه کردند و هرگز در انزمان از زمانه نمی نالیدند و با تمام قو ا و قدرت از انقلاب و ارمانهای امام راحل (قدس) سره حمایت کردند .
اما حالا چه شده است که همین برادران اینقدر نالان هستند و برای اندک چیزی گله و شکایت میکنند ؟مگر میشود این رزمندگان اینقدر دل نازک شده باشند اصلا ممکن نیست چون این شیر مردان عرصه جنگ و مبارزه هنوز هم همان دلیرمردانی هستند که الان هم دشمن از وجود همین رزمندگان که باقیماندگان دوران جنگ هستند وحشت دارند .
پس نتیجه میگیریم که رزمندگان هرگز دل نازک نشده اند .؟پس چه شده این دلیرمردان همیشه شاکی هستند . چون در سالهای بعد از جنگ انقدر تبعیض و فرق طبقاطی اوج گرفته است که در هیچ کجای این تفاوتها نامی از رزمندگان به چشم نمی خورد ؟چرا.؟
چرا نباید افرادی که برای اسایش و امنیت این کشور عزیز از خونشان مایه گذاشته اند هیچ کجا از توضیح ثروتهای ملی نامی از این دلیر مردان برده نشده است و حتی برای گرفتن حق قانونی و خدایی خود پیش یک عده چپاولگر التماس کنند .؟چرا؟
یعنی برادران زیر25درصد که سالهاست با درد و رنج سوخته و ساخته اند برای گرفتن حق خانواده خود از مسئولین بنیاد یا پزشکان کمسیون باید تملق بکشند ؟
اینست معنی این همه تعریف و تمجید از جانبازان جنگ ؟
ایثارگران عزیز کمی بیشتر چشم و گوشتان را باز کنید و سعی کنیم با هم یک دست شویم تا اینکه با هم مخالف باشیم . برادران همه ایثارگران دارای حقوق و مزایا باید باشند و از تفکیک کردن نهادها مثل . ارتش . سپاه . بسیجی . سریا ز . یا رسمی . با جانبازان محترمشان چه کردند .
نمایندگان مجلس باید قانونهایی را که به تصویب رسانده اند به مرحله اجرا و عمل بگذارند چرا تعارف میکنند .
نمایندگان مجلس با کارشکنی هایشان و با پشت گوش انداختن مصوبات که تا الان فقط در حد شعار بوده دارند به جامعه جانبازان کم لطفی میکنند ..
شما نمایندگان مردم هستید نه اینکه نمایندگان ارگانها هرچه که انها میگویند شما انجام میدهید هیچ وقت نشد همه نمایندگان یک صدا برای حمایت جانبازان پشت تریبون قرار بگیرند هنوز پس از 27سال گذشت جنگ ارزوی این حماسه انقلابی از نمایندگان در دل ما سنگینی میکند و منتظر چنین حرکتی هستیم .
فاش نیوز تشکر
سلام فاش نیوز ...سپاس وسرتعظیم از لطفی که می کنی ... اجازه بدهید دو کلمه خدمت رزمنده وجانباز عزیز آقای هدایت که دستشان را صمیمانه می بوسم مطالبی را جهت روشن شدن قضیه عرض کنم ..جناب هدایت محترم به شرف خون مطهر شهدا قسم که( همه نیاز به شفاعتشان داریم )مسئله چند غاز نیست ...نقل این حرفها نیست ، حالا به عرایضم عنایت فرمایید دوست محترم که ...خیلی سخته کسی که جوانی خود را نثار این خاک گلگون ومقدس کرده از سال 1368 یعنی 26 سال پیش در صداوسیمای مرکز تبریز شروع بکار کنه اما بعداز 19 سال حق الزحمه تازه سال1387 قرادادی بشه تنها به خاطر در صد کم 15%و هنوز هم رسمی نکرده اند اونهاییکه بعداز من آمدند قشنگ وراحت به ریش بنده پوز خند زدند وبازنشسته هم شدند خیلی سخته آدم نتونه حرفش را به یکی بزنه .... خیلی دردناکه سالهای سال مستاجر باشی الان هم ول معطل مسکن مهر ...وقتی بنیاد مثلا جانبازان حتی برای زیر 25 کارت شناسایی صادر نمی کنه واقعا زجر آوره ...افسر راهنمایی در جاده شمال دستور ایست داد ..توقف کردم یک ماشین شاسی بلند هم کمی جلوتر توقف کرده بو وراننده منتظر جریمه اش بود که من رسیدم افسربه من گفت 100تا میرفتی تو این جاده سرعت 85 تاست ..مدارک بده ، تا کیف مدارک را باز کردم آرم بنیاد را در کاغذ پوسیده ای که سالهاست از این جیب به آن جیب می کنم دید ...سوال کرد ..جانبازی ؟ بله ...چند درصد؟ 15... کاغذ گواهی جانبازی که از سال 1388 تمدید نکردند را در آورد و به وضع پاره پوره وزوار در رفته اش نگاهی کرد خیلی مظلومانه نگاهی به من کرد وگفت بفرما برو ولی احتیاط کن جریمه ننوشتم ... خوشحال شدم خواستم برم ، راننده اون ماشین خوشگله با طعنه گفت ...بفرما همه جا پارتی بازیه اینم بخاطر جانبازی ننوشت ...نگاهی بهش کردم خواستم رد بشم افسر راهنمایی دوباره صدایم کرد وگفت : اون برگ جانبازی ات را بده ...بهش دادم و ایشان آن کاغذ پاره را باز کرد ورو به مرد گرفت وگفت...می بینی ؟مرد پرسید ..چی رو ...افسر گفت ... یک کاغذ پاره که نه نامش مشخص است نه متنش ، این حاصل جوانی اش است ،حتی کارتی هم ندارد ...بله دوست محترم مسئله چندر غاز نیست ....خیلی از مسائل وجود دارد که نه مجال گفتن است نه فرصت خواندن ...
برای اینکه به اهمیت ندادن حقوق جانبازان بیشتر واقف شویم یک نمونه : آیا در میان صدها خطبه نماز جمعه بخصوص در تهران تاکنون شنیده و یا دیده اید حداقل یک ربع ساعت را به ضایع شدن حق این عزیزان پرداخته شود؟؟!!
سلام اقا حلال بخدا بنده منظوری نداشتم و گفتم ما هم خدایی داریم خدا همیشه حق را جدا میکنه فقط منظورم این بود به خدا شکایت کن یک روزی اقای کروبی رییس بنیاد بود بنده دوباره بایید به المان اعزام میشدم اینقدر به این اقا التماس کردم اصلاگوش نکرد بنده زمینگیر شذم اما اهی کشیدم که...........
راستی کشورهای اروپا زن برای خودش میزاید ماهی200یوری حقوق میگیرند اما تو کشور ما قهرمانان جنگ باید دست گدایی دراز کنیم مملکتی که خودمان ازادش کردیم حوصله کن خدا سراغ اینها هم میاید اگر هم بی ادبی کردم منا ببخش
سلام واحترام فاش نیوز محترم..دست بوس تک تک عزیزان که فاش نیوز را می گردانند....سرور عزیزم جناب جانباز محترم هدایت ،فدایت شوم قصد جسارت نداشتم ،در این مملکت هیچ جانبازی از یکدیگر ناراحت نمی شوند وهچ کینه ای از هم ندارند آخه هرچه باشد ما ها زمانی از یک سفره که حلال ترین نان راداشت ، برکت خوردیم ، سفره ساده در مناطق عملیاتی نان ونمک آکنده از عشق به این خاک مقدس من و شما وماهارا ساخت که تا به حال دست به حرام نبردیم ....خدا شاهد است....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi