شناسه خبر : 37168
دوشنبه 09 شهريور 1394 , 15:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش سرزده 20:30 از آسایشگاه ثارالله

در این گزارش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه گزارشگر 20:30 به آسایشگاه ثارالله می روند و...

فاش نیوز- اخبار 20:30 شبکه دو سیما شب گذشته در گزارش سرزده به آسایشگاه جانبازان ثارالله رفت .
در این گزارش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه گزارشگر 20:30 به آسایشگاه ثارالله می روند و وضعیت درمان و بیمه جانبازان  را جویا می شوند . 

 

download

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت حاج اقای شهیدی. حاجی عزیز و بزرگوار منازل همه ی جانبازان به اسایشگاه ثارالله مبدل گردیده است. اگه لطف و بزرگواری بفرمایید به منازل همه سر کشی بفرمایید آن موقع به صداقت کلام بنده پی خواهید برد. البته این جسارت مرا با آن بزرگواری خودت ببخش. این یک پیشنهاد است. الحمدولله کارکنان محترم بنیاد در سراسر کشور زیادند. حضرتعالی از همه ی انها بعنوان نماینده ی خود میتوانید استفاده بفرمایید و این ماموریت را به انها بسپارید. این یک پیشنهاد است... بسیار از مسئول فاش نیوز سپاسگذاری میکنم.
کاش 20/30 به منازل جانبازان هم سر میزد به همراه این آقای رئیس بدقول بنیاد تهران به گفته های خودش عمل نمی کند کاش آقای گزارشگر محترم در رابطه با معیشت جانبازان هم می پرسید مخصوصا از جانبازای سرباز و بسیجی چطور با چندرقاض حق پرستاری زندگیشان می چرخد
از فاش عزیز تقاضا دارم اگر شماره تماس آقای محمد معرفی دارند ارائه دهند یا اینکه اگر ارتباطی با اخبار 2030 یا شبکه سوم سیما یا به هر طریقی صلاح میدانند به جانبازان و رزمندگان کمک کنند تا مشگلات مان را از این طریق مطرح کنیم .و از همه دوستان خواهش میکنیم از فاش عزیز بخواهند تا جانبازان هم در رسانه ملی دیده شوند .. فاش عزیز سپاسگزارم .
با سلام ، بد نیست بجای رفتن به آسایشگاهی که جانبازانش وضعیت بهتری دارند به آسایشگاه امام سر بزنند ، وضعیت غذا در حد پایین ، تردد موش بسیار ، لوازم مصرفی قبل از رسیدن بدست جانباز به انبار فردی میرود و پس از جآبجا شدن و عوض شدن ؤ دستکاری شدن تاریخ و تعداد و... به آسایشگاه برده و تحویل جانباز میدهند ، وضعیت ویلچرهای حمامش اسفبار است ، دکتری که باید شیفت باشد و شب حضور داشته باشد ساعت ۱۱ جیم میشود ، و وضعیت دارو و درمان اسفبار است ، کجاست مدیرکل درمان؟
عمو سهراب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi