شناسه خبر : 37470
شنبه 21 شهريور 1394 , 13:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازنخاعی کردستانی به شهادت رسید

ظهر دیروز پیکر جانباز شهید فریدون افراسیابی از میدان امام خمینی(ره) دیواندره تا گلزار شهدای این شهر تشییع ودرکنار سایرشهدا آرام گرفت.

ظهر دیروز با حضور فرماندا، مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان دیواندره پیکر جانباز شهید فریدون افراسیابی از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.
فاش نیوز -   پیکر مطهر جانبازنخاعی فریدون افراسیابی که روزپنج شنبه نوزدهم شهریورماه در بیمارستان ساسان تهران به شهادت رسیدبود به زادگاهش دیواندره منتقل و ظهر دیروز طی مراسم باشکوهی باحضورمردم قدرشناس و مسئولین شهرستان دیواندره تشیع و درگلزارشهدا به خاک سپرده شد.
 
 
جانباز شهید فریدون افراسیابی از اهالی روستای افراسیاب دیواندره بود که در فروردین ماه سال 65 در یک عملیات در شهر گیلان غرب بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح  و قطع نخاع می شود. او از سال 1365تا 1367 در آسایشگاه شهیدبهشتی تهران دوران نقاهت را سپری کرده بود که نهایتا" روزپنج شنبه پس از تحمل سالها رنج و مشقت ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست.
 
 
اینستاگرام
یاران می روند نوبت به نوبت
دوست عزیزم افراسیابی خدا نگه دار ،سلام ما را به امام وشهدا برسان .
یادش بخیر سال 65 با این بزرگوار و تعدادی از دوستان دیگر در یکی از اتاق های بزرگ آسایشگاه شهید بهشتی بستری بودیم و روزهای اول مجروحیت واقعاً سخت و جان فرسا بود و چون هنوز به وضیعت نخاعی عادت نکرده بودیم برایمان خیلی دشوار بود و شهید افراسیابی ما را به صبر و بردباری دعوت می نمود و ما را دلداری می داد و می گفت این سختیها را شوخی نگیرید همه اینها درآن دنیا اجر دارد لذا سعی کنید اجرتان را ار بین نبرید.خدا رحمتش کند وبا اولیا وانبیا و صلحا محشور وسر سفره اربابمان امام حسین(ع) میهمان گردد.
همانظور که می‌بینیم هر سال تعدادی از همقطاران نخاعی‌ به همرزمان شهیدشان می‌پیوندند و هر ساله به تعداد یاران سفرکرده افزوده می‌شود.
آيـــــــــــــــــــــــا زمــــــــــــــــــــــــان تــــــــوجـــــــــــــه به دوره سالمندی در دهه چهارم عمر جانبازان نخاعی از زمان مجروحیت فـــــرا نــــــــــــــــــــرسیده است؟؟؟؟؟
به عبارتی اگر به دهه چهارم زندگی این افراد توجه ویژه‌ای نشود، این دهه می‌تواند دهه آخر زندگی جانبازان نخاعی باشد!!!


نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi