شناسه خبر : 38056
دوشنبه 13 مهر 1394 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مفقود تازه تفحص شده

شهید حمید زرگوشی در سال 45 در یک خانواده مذهبی در هرمزآباد مهران چشم به جهان گشود . دورة ابتدائی را قبل از انقلاب در مهران به پایان رسانید ، با ورود به دورة راهنمائی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز گردید که در راهپیمائیها شرکت فعال داشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز گردیدکه همراه خانواده به ایلام مهاجرت کرد . با توجه به مشکلات خانوادگی و آوارگی در ایلام ایشان به ادامه تحصیل پرداختند که بعد از موفقیت و دریافت دیپلم درامتحانات تربیت معلم شرکت نمود و در دانشگاه شهید اشرفی کرمانشاه قبول گردید ، پس از ورود به دانشگاه شش ماه نگذشته بود که داوطلبانه عازم جبهه ها شد و او با چند نفر دیگر از دانشجویان عازم جبهه های کردستان شدند ، در عملیات والفجر 9 بود که شهید در آن عملیات مفقودالاثرگردید و با توجه به گفته بعضی از همرزمان شهید ایشان در همان منطقه به دست مزدوران بعثی اسیر و بعد شهید شده و به خیل شهیدان پیوست .
 
شهید حمید زرگوشی، فرزند ابراهیم، متولد سال ۴۵ و اعزامی از استان کرمانشاه می باشد. این شهید بزرگوار در سال ۶۵ به عنوان بسیجی اعزام و در عملیات والفجر ۹ در کردستان عراق به درجه رفیع شهادت نائل گردید. و در عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین تفحص گشت.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi