شناسه خبر : 38130
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردمونو به کی بگیم؟!

بهرام -  باسلام. دوستان! من جانبازاعصاب وروانم وبعلت انفجارگلوله وشوک شدید وضربه که بهم واردشد دوسال درمراکزفارابی بستری بودمو
هروعده۱۱عدد قرص یعنی درشبانه روز۳۵قرص تا۱۰عددآمپول بهم ترزیق میکردن که فقط بخوابم. پس از۳سال ازدواج نمودم.

حال خودمان ازبین رفتیم هیچ، به علت مصرف زیاد دارو من دو فرزندمعلول دارم که کسی به فکراین فرزندان امثال من نیست.

دوستان! اکثرجانبازان اعصاب و روان فرزندمعلول دارند ودادمان بجایی حتئ برای درمان وخرجشان نمی رسد. حتی دفترچه درمانشان هم قطع کرده اند.

دردمان را به کی بگیم؟ آقایان سوارن وماپیاده. اگرکسی می تواند دادما وفرزندان معلولمان که به گفته پزشکان، معلولیتشان بخاطرداروی مخدرپدراست دادما رابرساند. چون من مریض وخانه نشینم، زمین گیرم ......خدااجروایمانتان دهد.

اینستاگرام
برادر بهرام منم 28ساله دارو اعصاب مصرف میکنم و6بارهم شوک زدند بچه منم مشگل داره خدامگه کمک کنه بی خخوده هیچ که به فکرما نیست مگرخدا وفقط توکل به اومیکنیم وازاو میخواهیم بنده خودشه رستگاری بده یکی هست که همیشه به فکر بندگانشه واون خداوندر است ازخدا خواهیم وشکرخدا تا خودش حق رابه حقدار برساند ولی مشکلی که است صبرخدا زیاد ولی صبر ماکم وعمرماجوابگوی صبر خدانیست
سلام ،بخاطر مصرف داروهای موجی منم سه تا بچه ام به دنیا نیامده مرده بودند،نمی دانستیم چرا ،خدا بیامرزد دکتر عباس منتظری متخصص بیماری های عفونی در تبریز را که فقط ایشان فهمیدند که اشکال ازمن بخت برگشته جانباز است ،جنگ ما را ازبین برد اما مسئولین مفت خور فقط فکر جیبشان هستند ،خدا از اینها نگذرد..خدانگذرد..
بنده جانبازشیمیایی ده درصدم وشهریه دانشگاه آزادم را خودم میدهم اما فرزند جانباز ۲۵ درصد که سالم اند و جنگ هشت ساله را ندیده اند از پرداخت شهریه دانشگاه معاف اند !!!!!!!!!!!!!!!! پیشنهاد : هرچند آنها هم حقشونه که از تسهیلات برخوردار شوند سوال اینجاست اگه اعتباروپول هست چرا ما جانبازان زیر۲۵ مظلوم هم شامل معافیت شهریه نمیشیم و اگر اعتبار وپول کم است عدل و انصاف اینه که ابتدا تمام جانبازان شهریه بده زیر ۲۵ درصد را از شهریه معاف کنند سپس فرزندان جانبازان را به ترتیب اولویت دررصد جانبازی از دادن شهریه معاف کنند.ضمنا یک ساله که کمیسیون اجتماعی مجلس محترم. کف درصد جانبازان شیمیایی واعصاب وروان را۲۵ درصدتصویب کرد اما متاسفانه تا کنون در صحن علنی به رای گذاشته نشده!!!!!!!!!! توضیح اینکه به تایید دکتر قانعی متخصص ریه بنیاد روند ریه من فزاینده هست یعنی ۵ سال پیش شش بر روی ۲۴ بود الان شده ده برروی ۲۴ جهت اطلاع مسوولین ذیربط عرض کنم تا اونا واسه ما جانبازان شیمیایی بجنبند وقوانینی تصویب کنند بی شک ما زیر خاکیم ودر آخرت اگه خدا قبول کنه شفیع و دعا گوی همه وسوولین ازصدر تا ذیل بویژه مقام عظمای ولایت وشما زحمت کشان بی ادعای سایت فاش نیوز خواهیم بود.اجرکم عندالله
فاش نیوز به خدا اگه نظر منو چاپ نکردید .. گوشی می گیرم دستم شکایتتونو به مدیر سایت می کنم .. گفتم بخدا !
فکر کردید اهمیت این چنین شرح رنجی هایی را درک نمی کنم .؟؟ چی فکر کردید درباره من ؟.دیگه ادامه نمی دم می ترسم در ناراحتی ام یه چیزی بنویسم خوب نباشد بعد بدهکار بشم .
آقا جان اگر متوجه منظور من نشدید یه کلمه می نوشتید چرا ؟،
تا برایتان توضیح می دادم ..
هنر شما مدیران وروسا این است که به مستضعفین توجه کنید..و اکثریت غالب و بلکه تمامی شهیدان و جانبازان و ایثارگران از طیف مستضعفینی هستند که با درایت وشعور وبصیرت بی نظیر خود..همیشه همچون یاران رسول خدا(ص) و اصحاب امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) در معرکه های دفاع از اسلام و ناموس مردم حضور داشته اند و خواهند داشت..شما هنر کنید واز آمال و دردهایشان بکاهید و حقوق آنها را بدهید و دست اختلاس کنندگان و کسانی که وام های میلیاردی از بیت المال برای مقاصد شخصی خویش را با رانت وغیره می گیرند را از بیت المال قطع کنید..
هنر این نیست که به ایثارگران تشر بزنید..هنر در خدمت متواضعانه و خالصانه به این بزرگواران و محرومان جامعه است.



هنر آن است كه بي‏ هياهوهاي سياسي، وخودنماييهاي شيطاني، براي خدا به جهاد برخيزد و خود را فداي هدف كند نه هوي، و اين هنر مردان خداست.
پیام امام خمینی به مناسبت شهادت دکتر چمران
گره گشایی از مشکلات مردم وظیفه هر انسان و خصوصا افرادی است که مسئولیتی بر عهده دارند.
و رفع محنت ومشکلات جانبازان بزرگوار باید در اولویت خدمات مسئولین به مردم ایران باشد.
البته باید به محرومین و فقرا نیز توجه ویزهای بشود.که همه شهدا و جانبازان برای ایجاد عدالت و رفع تبعیض ها جاز اسلام وقران دفاع نمودند..
خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد. حتی در روایات، دستگیری از دیگران و گره گشودن از مردم، نسبت به برخی اعمال عبادی نظیر حج یا عمره مستحب، از ثواب والاتری برخوردار است.
مرحوم کلینی روایتی در کتاب شریف کافی از امام صادق(ع) نقل می‌کند که حقیقتاً بهت‌آور است. ابان بن تغلب می‌گوید: از امام صادق(ع) شنیدم که فرمودند: هرکس خانه خدا را طواف کند، خداوند عزوجل شش هزار حسنه برای او می‌نویسد و شش هزار گناه از او می‌آمرزد و شش هزار درجه به وی عطا می‌فرماید و شش هزار حاجت از او برآورده می‌سازد. سپس فرمودند: «قَضَاءُ حَاجَةِ الْمُؤْمِنِ أَفْضَلُ مِنْ طَوَافٍ وَ طَوَافٍ حَتَّى عَدَّ عَشْراً؛ گره‌گشایی از کار یک مؤمن، ده برابر این طواف فضیلت دارد!».
نظیر این روایت، در کتب روایی فراوان یافت می‌شود و حاکی از جایگاه ویژه و بی‌نظیر خدمت به خلق خدا، در تعالیم دینی است.
امام علی(ع) در راه، به یک پیرمرد مسیحی برخوردند که گدایی می‌کرد. آن حضرت تعجب کردند و معنای تعجب ایشان این است که به او رسیدگی کردند و او را از گدایی نجات دادند. اما بعد با یک تشری فرمودند: وقتی جوان بود از جوانی او کار کشیدید و حالا کار رسیده به جایی که گدایی می‌کند؟ معصومین(ع) تا این اندازه به فکر اهل کتاب بودند، چه رسد به فکر مسلمانان.

امام صادق(ع) فرمود: «ایمان به خدا، پیامبر و علی نیاورده کسی‌که برادر مؤمنش نزد او آمده تا نیازش را برآورده سازد؛ اما او با روی گشاده از نیازمند استقبال نکند، اگر نیاز او به دست خودش برآورده می‌شود به‌سرعت اقدام کند و اگر خودش نمی‌تواند حاجت او ا برآوره سازد، بکوشد تا از طریق دیگران نیاز او را برآوره سازد، پس اگر خلاف این دستور عمل بکند میان ما و او ولایتی نیست».
خواهر خوبم صدیقه خانم تشکر از پیامتان. اما شکمهایی که از لقمه حرام انباشته شده روایات حضرات معصومین ( ع) را درک میکند ؟ مگه مخالفان سیدالشهدا( ع) مسلمان نبودند ؟؟؟؟؟ فقط شاخصه اصلی آنها شکمهای پر از مال و لقمه حرام بود که خون عزیزترین بنده خدا را بر زمین ریختند.
سلام ، رهبر معظم انقلاب در هنگام دیدار با جانباز روشندل فرمودند مشکلات را با نمایندگان مجلس درمیان بگذارید. همانطور که ملاحظه شد عده زیادی از مردم پیرو ولایت فقیه مقابل مجلس تجمع کردند تا درد دلشان را به نمایندگان مجلس بگویند. از سوی دیگر شاهد بودیم کمپینی بر علیه این اقدام توسط رییس جمهور با توهین و تهدید آغاز شد که جا دارد مسئولان دلسوز نظام اینطور جا خالی ندهند و همانطور که از نعمت مستقیم بیت امال بهره مند هستند نسبت به انجام وظایف و تکالیف اقدام کنند و اجازه ندهند خون هزاران شهید مظلوم بدست افراد غرب گرای منفور نادیده انگاشته شود.
اطمینان داریم حق تعالی پاسخ زبانهای گشاده را با تیغ تیز و آبدار خواهد داد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi