شناسه خبر : 38131
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه راه پیش روی نمایندگان درباره برجام

حسن صادقی -  نمایندگان مجلس درتایید یا رد برجام سه راه پیش رودارند:

1- باآگاهی حکیمانه ازماهیت ذلت باربرجام، شجاعانه آن را رد کنند و عزت و رأی آوردن درانتخابات آتی را باخدامعامله کنند. "تعزمن تشاو تذل من تشا".

2- باملاحظات سیاسی ونگرانی ازواکنش مردم ودولت مردان غربگرا، برجام راتاییدکنند واحساس کنند به تکلیف الهی خویش عمل کرده اند.

3- قبل ازرای گیری صحن مجلس راترک کنند تاابتدا دولت راوادارکنند بصورت مکتوب پاسخ دهد چرا تیم مذاکره کننده صراحتا" خلاف قوانین مجلس، بخصوص اجرای پروتکل الحاقی ولغویکجای تحریم هاو.. وخطوط 6گانه قرمز رهبری عمل کرده است. بعد تصمیم مصلحتی برای نظام بگیرند.

این هنرنیست وموفقیت نیست که انسان بافروش نوامیس وحیثیت خویش بخواهداقتصاد خود یا کشورش را آباد کند که همان ترکمانچای است و ویرانی درازمدت برای نسل های آتی.

وصدالبته..هنرآن است که باحفظ عزت وغیرت دینی وایرانی خویش ,صورت خودرا باسیلی سرخ نگه داریم. وباتکیه براقتصاد داخلی ومقاومت خویش, برکت ورزق را از رزاق اصلی بخواهیم.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام

...

3- قبل ازرای گیری صحن مجلس راترک کنند تاابتدا دولت راوادارکنند بصورت مکتوب

پاسخ دهد چرا تیم مذاکره کننده صراحتا" خلاف قوانین مجلس، بخصوص اجرای

پروتکل الحاقی ولغویکجای تحریم هاو.. وخطوط 6گانه قرمز رهبری عمل کرده است.

...



سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد: اسراييل تلاش کرد تا جلوي توافق هسته اي بين ايران و گروه 1+5 را بگيرد اما اين توافق که به زودي فرصت هاي زيادي را براي ايران ايجاد و درهاي زيادي را به روي آن باز مي کند، حاصل شد.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت تلاشهای دیپلماتیک دولت در سیاست خارجی قابل تقدیر است ولی باید مراقبت کنند که مورد سو استفاده دشمنان قرار نگیرند که البته رهبر ما مراقب هستند و تلاش خواهند کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت: مجلس باید نظرش را اعلام کند، اما این مسئله چون یک مسئله ملی است نهایتا رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت.


رضایی افزود: به هر حال مجلس باید نظرش را اعلام کند، این مسئله چون یک مسئله ملی است نهایتا رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد یکی از ابهاماتی که در رابطه با برجام است همین است که هنوز روشن نیست که دولت امریکا و اروپا چه رفتاری می خواهند با رفع تحریمها داشته باشند. آیا می خواهند تحریمها را لغو بکند یا می خوهند تعلیق بکنند یا می خواهند بعضی از تحریمها را نگه دارند بعضی را نگه ندارند. این امر در پرده ای از ابهام است.

ایران و ۶ قدرت جهانی تیرماه سال جاری به توافق جامع هسته ای دست یافتند. این توافق باید توسط مجلس ایران و کنگره آمریکا تصویب شود. گفتنی است در کنگره آمریکا مخالفان نتوانستند به حد نصاب مورد نیاز برای لغو تحریم برسند.
با سلام و احترام. خدا پدر سید حسن نصرالله را بیامرزد. هر چند او یک لبنانی است و این توافق شاید سودی یا زیانی برای او نداشته باشد و در زندگی او تاثیری نخواهد داشت. ولی ببین چه حسن نیت و احساس خوبی نسبت به توافق دارد. اما عده ای در داخل کشور که این توافق رابطه ی بسیار نزدیکی با زندگی آنها دارد چگونه آن را زیر سئوال میبرند و با آن مخالفت میکنند و آقای ظریف را مورد تهمت و افترا قرار میدهند. دوستان آزاده ای که اوایل اسارت در موصل یک بودند کاملآ اطلاع دارند. عراقی ها در سال شصت چند ماشین ماسه و تعدادی سیمان آوردند و گفتند بلوک بزنید. هم پول آن را به شما میدهیم و هم اینکه برای خودتان مشغول میشوید. عده ای تند رو شدیدآ با این مسئله مخالفت کردند و گفتند هر کس بلوک بزند و برای عراقی ها این کار را بکند ضد انقلاب است و خائن و به مملکت خیانت میکند. تقریبآ کل اسرای اردوگاه موصل یک زیر دو هزار نفر اسیر بودیم البته حقیر که شدیدآ مجروح بودم و پایم از دو سه ناحیه شکسته بود و قادر به بلوک زنی نبودم اما ما بچه های مذهبی در یک سمت اردوگاه و ما را جدا کرده بودند و عراقیها ما را بعنوان حرس خمینی و هوا دار دولت ایران قلم داد میکردند و بسیار با ما برخورد شدیدتری نسبت به بقیه ی اسرا داشتند در بین ما کسانی بودند شدیدا با بلوک زدن مخالفت میکردند و در همین رابطه فرمانده ی عراقی به دنده ی لج افتاده بود و میگفت به هر قیمتی که شده باید شما بلوک بزنید و چون بچه ها در پیروی از آن چند نفر تند رو که بعضآ هم روحانی بودند با این کار مخالفت میکردند به همین دلیل بیش از دویست نفر از اسرا تحت شکنجه قرار گرفته و ناقص شدند خیلی ها پرده ی هر دو گوششان برای چندمین بار پاره شد و خیلی ها فطق شدند کور شدند ووو نهایتآ تظاهرات و مرگ بر صدام شد و چند نفری هم با تیر شهید شدند. تا اینکه مرحوم ابوترابی را از بغداد که پیش شهید تند گویان در استخبارات (ساواک) بودند به موصل یک آوردند. ایشان تا متوجه جریان شدند بسیار از رهبران این جریان ناراحت شدند و حتی انها را به محاکمه در ایران بخاطر این کارشان تهدید کرد و گفت شما در پیشگاه خدا چطور جواب این خیانت خود را خواهید داد؟ این بچه های اسیر بدست شماها ناقص و معیوب شده اند نه عراقی ها. در نهایت مرحوم ابوترابی گفت بلوک بزنید و من این مسئولیت را بعهده میگیرم و در ایران من جوابگو خواهم بود. با این کار ابوترابی فرشته ی نجات برای اسرا شد و چند روزی که بچه های مذهبی بلوک زدند عراقی ها بساط بلوک زنی را جمع کردند و بردند و بقیه اسرا ی مذهبی از شر عراقیها نجات یافتند. الان هم با این توافق شر یک جنگ خانمان سوز از سر ملت ایران برداشته شد. هر چند با این توافق منافع تعدادی از بابک زنجانی ها و افراد دیگری به خطر میافتد اما مصلحت ملت ایران از همه چیز مهمتر و با ارزش تر است چون اگر ما و دولت ما این توافق را به سرانجام نمی رساند تقریبآ میبایست با تمام دنیا طرف میشدیم و آخرش هم معلومه. مگر میشود با تمام دنیا جنگید؟؟؟ممنون
سلام و احترام به همه. امنیت مردم از همه چیز بلاتر و مهمتر میباشد. مگه میشود با تمام دنیا جنگید؟ عزیزان این توافق دو راه بیشتر ندارد و نخواهد داشت. یقینا اگه توافق نمیشد در مقابل جنگ بود. جنگ تنها با آمریکا نبود که. بنده حقیر شاید عمر خودم را کرده ام و بخدای احد و واحد از هیچ نوع جنگی واهمه ندارم چون من و امثال من امتحان خود را در مورد جنگ پس داده ایم اما عزیزانم ما چشم و گوش و عقل داریم. افغانستان را نمی بینید؟ عراق و سوریه را نمی بینید؟ تمام کشور های همسایه و اطراف ما جنگ و خونریزی را نمی بینید؟ هر کس مخالف این توافق است لا اقل خودمان هیچ به فرزندانمان بیندیشیم که اگر جنگی صورت گیرد چه آینده ای خواهند داشت. بخدا قدر این امنیت را بدانیم که چقدر با ارزش است. ما که هشت سال در جنگ بودیم تنها از خود و مملکت خود و نظام خود دفاع کردیم. ما مورد تهاجم بی رحمانه ی دشمن قرار گرفتیم و از خود دفاع کردیم.دشمنی که تمام کشور های عربی پشتش قرار گرفته بودند و هر کدام به نحوی کمکش میکردند و چون ناحق بودند در نهایت شکست و سرخورده شدند. با احترام به نظر شما عزیزان که مخالف توافق هسته ای میباشید. اما سرورانم آیا میدانید اگر توافق نمیشد چه میشد؟ بطور قطع جنگ. حالا در زمان این رئیس جمهور آمریکا نه. اما رئیس جمهور بعدی. مگر نمی شنوید که جمهوری خواهان چه تهدیهایی میکنند؟ که اگر آنها جای اباما میبودند چه میکردند و چکار میکردند. اما با این توافق حتی اگر رئیس جمهور بعدی آمریکا بخواهد قلطی بکند دیگر نمی تواند چون بقیه ی کشورهای اروپایی از او حمایت نخواهند کرد. ما باید واقع بین باشیم. مگر ما ملت شریف ایران جنگ طلب و خواهان جنگ هستیم؟ بقول تاریخ و چیزی که خود اروپاییها به آن اذهان دارند آنها انسانیت و انساندوستی و تمدن و حتی حقوق بشری که آنها ازش دم میزنند را از ایران و ملت با فرهنگ ایران یاد گرفته اند. پس ملتی با این فرهنگ بسیار غنی و تمدنی چند هزار ساله که در پی جنگ و جنگ طلبی نیست. تا جایی که حقیر عقلم قدمیدهد و میفهمم تنها کسانی از این توافق ناراحت هستند که در زمان قبل از توافق دلارها و پولهای کلان و بی حساب و کتابی به جیب میزدند و کا لایی را که مورد تحریم بود و آزاد نمی توانست به ایران بیاید اینها مثلآ تاجرها همان کالا را با چندین و چندان برابر قیمت از راههای غیر قانونی وارد و سودهای چند برابری حرام و حلال میبردند. این امنیت و آرامشی که داریم بسیار ارزشمند و به این سادگی بدست نیامده و خون هزاران جوان عزیز ایران اسلامی به پای این امنیت و آسایش ریخته شده است و تمام کشورهای همسایه ی ما آرزو دارند تا حتی یک روز از این امنیت ما را داشته باشند.پس قدر آن را بدانیم. با سپاسگذاری و تشکر از مدیر محترم فاش نیوز.
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای رحمانی بزرگوار. ضمن تقدیر و سپاسگذاری از شما بخاطر زحمات بی دریغتان برای جمیع آزادگان. آقای رحمانی بنده حقیر از آزادگانی با 114 ماه اسارت و 60 درصد جانبازی هستم که بخاطر مجروحیت شدید از ناحیه ی هر دو پا و نظر به اینکه قادر به مسافرت و سوار شدن بر خودرو نمی باشم لذا برای انجام امورات بسیار ضروری خودم از ویلچر و عصا استفاده مینمایم و از نظر روحی هم نیازی به توضیح نمی باشد چون هیچ کس بهتر از خود آزادگان از وضع روحی آنها خبر ندارد. این را عرض میکنم که شماها بزرگواران که پی گیر حق و حقوق آزادگان مظلوم میباشید فکر نکنید که من نوعی در خانه نشسته و انتظار داریم تا دیگر دوستان دنبال کار ما باشند. نه والله اینطور نبوده و نیست. حال که شما و چند نفر دیگر از دوستان که این زحمات تمام نشدنی و بسیار با ارزش را بدوش میکشید و ماها بخوبی مشخصات آنها را میدانیم و غیر از اینکه برای موفقیت و سلامتیشان دعا کنیم کار دیگری از دستمان بر نمی آید. سرور عزیز اگر بین شماها فرد یا افرادی پی گیر حق و حقوق و مطالبات آزادگان کادر ارتش هستند با احترام به آن عزیزان محبت بفرمایید نام و شماره ی همراه آنها را به این حقیر اعلام فرمایید تا با آنها در ارتباط باشیم. باز از زحمات جنابعالی و همه ی دوستان زحمت کش نهایت تقدیر و تشکر و سپاسگذاری را دارم و از خداوند برای همه این عزیزان و خانواده های گرامی شان سلامتی و عزت روز افزون خواهانم. با تشکر.
باید دقت کنند تکرار نشود .
احمدی نژاد کجا بود که امور خارجه اش گفتگو که نه درد دل می کرد .
اطلاعاتی ها که :
شاید که رفته بودند تعطیلات ؟!
مملکت را به آب ،
مسافرت وقت دارد .
پول زیاد هم می خواهد .
خوشا بحال دارندگان گنج .

...

برجام نقطه آخر جمهوری اسلامی ایران

...

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه .

وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و

همکارانشان در داخل طراحی شد بود، پرده برداشت و تاکید کرد: جنگ تحمیلی

هشت ساله، دوم خرداد، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای از

جمله این‌ها هستند.

جعفری تصریح کرد: مسیر تصویب برجام باید توسط مجلس شورای اسلامی و

شورای عالی امنیت ملی پیش برود.

وی ادامه داد: اگر توافق تصویب شود ما وارد فضای جدیدی می‌شویم که دشمنان

در داخل و خارج به دنبال ایجاد فضایی برای به بیراهه کشاندن انقلاب هستند. .

کد خبر: 94071509822
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ . خبرگذاری ایسنا .

http://www.isna.ir/fa/news/94071509822/%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D9%88-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C

...

برجام فتنه بزرگ هسته‌ای ؛ براندازی جمهوری اسلامی را کامل می کند .

http://mkhakpour9.persianblog.ir/

...
هنوز بعد از گذشت سالیان متمادی این بیمه درمان جانبازان به سرو سامان نرسیده بعدازپایان مردادهنوز بنیاد موفق به عقد قرارداد نشده چه باید کرد.............؟
سلام جناب آقای صادقی
منشاء ایجاد این تنش ها همین تفکرات افراطی است . اگر پیش از این کمی عاقلانه تر رفتار می کردیم اکنون کمتر گرفتار بودیم . در ضمن بدانید همیشه راه بهتری هم هست و باید بهترین راه را پیدا کرد . تعیین تکلیف برای بزرگترها هم به دور از ادب است و البته احساس مسئولیت شما هم ستودنی است ولی به شرطی که خودتان را مرکز کائنات فرض نکنید و حال وروز آنهائی را که شب گرسنه می خوابند ومریض هم دارند و بیکار هم هستند وپارتی هم ندارند و تعدادشان هم متاسفانه خیلی زیاد است و اگر ما در این برهه حساس درست عمل نکنیم قطعاً نابود خواهند شد را مد نظر داشته باشید . ومن ا... التوفیق
سلام بر همه ی عزیزان. سلام بر آقای خاکپور عزیز. من دقیقآ متوجه نیستم که نظر مبارکتان در مورد توافق چیست. اما نظر شما هر چه که باشد برای بنده قابل احترام است. اگر واقع بین باشیم و از روی احساسات و مسائل دیگر موضع نگیریم و خوب فکر و بعد اعلام موضع کنیم متوجه میشویم که مسئله مسئله ی کوچکی نیست بلکه سرنوشت. معیشت. آینده ی جوانان مملکت. اقتصاد کشور. و از همه مهمتر امنیت مملکت. همه و همه را باید مد نظر داشته باشیم. به نظر جضرتعالی آیا میشود با تمام دنیا طرف شد؟ به نظر حضرتعالی آیا میشود با تمام دنیا قطع رابطه کرد و هیچ گونه رابطه ی اقتصادی و نفتی و گازی و فرهنگی و...... را نداشته باشی؟ و بسیار سئوالهای دیگر که بیشتر به این توافق هسته ای گره خورده و مربوط میشود. ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور و زیر بار نرفتن زورگویی های دو یا سه کشور بهتر این است که کشور ما هم مثل تمام کشورهای دیگر با جهان رابطه ی اقتصادی فرهنگی و...... داشته باشیم و بقول این برادر رزمنده همیشه راه بهتری هم وجود دارد. یک مثال کوچک خدمت شما عرض کنم. بنده پارسال برج شیش یا هفت یک دستگاه پژو پارس را 43 میلیون خریدم همان خودرو با امکانات بهتر الان 33 میلیون میشود خرید و بنظر بنده کمتر هم میشود. آیا این بد است؟ تازه هنوز شکستن تحریم ها اجرایی نشده. اگر بگذارند ان شالله تا یک ماه چهل روز دیگر به امید خدا وضع کلی مملکت بهتر و بهتر خواهد شد. آقای خاکپور عزیز این امنیت و آسایشی که داریم خیلی با ارزش و مهم است قدرش را باید بدانیم. دولت محترم ما دو راه بیشتر در مقابل نداشت. یا توافق عزت مندانه یا در نهایت جنگ را در پیش داشتیم. جنگ خوب نیست مگر اینکه مورد تجاوز قرار بگیری. الان توی تمام کشورهای همسایه ی ما و حتی اسیا الحمدولله کشور ما امن ترین و با ثبات ترین کشور در منطقه است و خدا را شکر گذاریم که این امنیت و آسایش را بر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشته است. ملت شریف و بزرگوار ایران پس از پشت سر نهادن هشت سال جنگ و دفاع اکنون به این آرامش دست یافته و باید ما بفکر آینده ی فرزندانمان و تحصیل و آرامش روحی و روانی و جسمی آنها باشیم . مطمعنآ مملکت اسلامی ما این اقتدار و توانایی را دارد که خدای ناخواسته اگه باز مورد تهاجم و تجاوز دشمنان قرار گیرد به خوبی و با بالاترین قدرت نظامی از خود دفاع نماید. اسیر 114 ماه اسارت و جانباز 60 درصد عباس مهتابی از کرمانشاه. دست بوس همه ی ایثارگران و خانواده های محترم شهدا. دعای خیر همه ی خوبان عالم و بنده حقیر خدمت سرور گرامی مدیرت فاش نیوز. خداوند روح امام خمینی (ر ه) را قرین رحمت قرار دهذ. خدایا رهبر عالی قدر ما را در پناه خدت مصون و محفوظ بدار. آمین یا رب العلمین.
ممنون از مسئولان سایت که یا هنوز وقت نکرده اند متن ارسالی ام را ببینند!! ویا اینکه صلاح دیده اند (به چه دلیل ؟نمیدانم )ا وان را منتشر نکرده اند
...

رحم الله من یقرأ الفاتحة مع الصلوات .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi