شناسه خبر : 38155
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رویگری و لرستانی در نمایشی با محوریت شهدای غواص

شهره لرستانی اولین انتخاب

رضا رویگری و شهره لرستانی به جمع گروه نمایش «یک از 175» که با موضوع شهدای غواص از 23 مهرماه در تالار محراب به روی صحنه می‌رود، پیوستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایش «یک از 175» به نویسندگی و کارگردانی حامد هوشیاری از 23 مهرماه در تالار محراب روی صحنه می‌رود.

این نمایش که با بازی فرحناز منافی ظاهر و عزت الله رمضانی‌فر اجرا خواهد شد، با صدا پیشگی رضا رویگری و شهره لرستانی همراه خواهد بود.

رضا رویگری و شهره لرستانی که مدت‌هاست از صحنه تئا‌تر دور هستید پس از سال‌ها در این نمایش جای برخی از شخصیت‌ها صحبت می‌کنند.

نمایش «یک از 175» بر اساس داستان زندگی یکی از 175 غواص شهید است که با شعر و دل نوشته‌های حامد هوشیاری به نگارش درآمده است.

حامد هوشیاری نسبت به دغدغه خود نسبت به اولویت قراردان به آثار ارزشی تلاش کرده تا در اثر جدید خود رویکردی متفاوت از منظر معنایی تقدیم به شهیدان مظلوم غوّاص کربلای4 اختصاص دهد.

نمایش «یک از 175» با موضوع شهدای غواص از روز 23 مهرماه تا 8 آبان ماه از ساعت 18 در سالن کوچک تالار محراب، واقع در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) وخیابان امام خمینی(ره) روی صحنه می‌رود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi