شناسه خبر : 38256
یکشنبه 19 مهر 1394 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مثل یه بچه 1ساله

خسرو جاودانی- درود فراوان بر رهبرعزیزمان
  بنده خسروجاودانی فرزند جانباز15% رمضان جاودانی هستم. الان 6سال است که پدرم دراترترکش. درناحیه پا وکمر وموج گرفتگی درخانه و بیمارستان روان واعصاب نجف آباد بستری است. وهمانند یک بچه 1ساله شده است که 24 ساعته من ومادرم ازاومراقبت می کنیم وازطرف مسئولان تاالان کاری انجام نگرفته است.

 حتی یک بارهم مسیولین به دیدارش نیامدند! مگر پدرمن هم متل بقیه ازوطن وناموسش دفاع نکرده؟ پدرم هم درراه اسلام اینگونه شده. چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند.

خواهشمندم برای رضای خدا شما کاری کنید تاپدرم به حق وحقوق خودش برسد

باتشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چه بگویم ..همه می دانند که جانبازان عزیز اعصاب وروان چقدر سختی می کشند.
خانواده این شهیدان زنده چه هزینه های هنگفتی برای پرستاری از این بزرگواران را متحمل می شوند.
به مدیران کشور صراحتا عرض می کنم که عدم توجه به این قشر از جانبازان گرامی حقیقتا عملی غیر اخلاقی وغیر انسانی است.
اقاى شهيدى خدا وكيلى توى بنياد به عنوان رئيس كل بنياد چه كار ميكنى؟ واقعاً اگر براى رضاى خدا كار ميكنى و فكر اخرتت هستى. اين مسئولين كمسيون بنياد ار كارمند و دكتر و غيره را همه را عوض كن ؟ تا انقدر به امثال اين جانباز١٥٪ درصد رمضان جاودانى و ديگر جانبازان انقدر ظلم و حقكشى نكنند؟ اخه خداوكيلى كسيكه ١٥٪ درصد مجروحيت داشته باشه اينقدر بيمار و زمينگير و ناتوان مي شه؟ مشخص است كه درصد واقعى اين جانباز رمضان جاودانى و ديگر جانبازان امثال جاودانى را ندادند. اقاى شهيدى چگونه ميتوانى شبها اسوده بخوابى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای خسرو جاودانی با سلام
و صدها درود بر پدر بزرگوارتان
چنانچه ایشان بیکار می باشند و هیچ حقوقی بابت بازنشستگی و حالت اشتغال دریافت نمی کنند ، اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران محل پرونده پدر می توانند تصویر برابر اصل شده کلیه مدارک پزشکی ایشان را طی یک نامه رسمی به کمیسیون پزشکی بنیاد کشور ارسال نمایند و در نامه درخواست حالت اشتغال تبصره یک و حق پرستاری تلفیقی نمایند(حق پرستاری تلفیقی عبارت است از کلیه جراحات وارده جنگی و غیر جنگی ) و میزان این حق پرستاری هم درصد نمی باشد و همه ی جانبازان از 5%تا 70% مشمول این حق می باشند.لازم به ذکر است منظور از همه ی جانبازان آندسته ایثارگرانی است که به بیماریهای صعب العلاج مبتلا هستند .حال این بیماری می تواند ناشی از جراحات جنگی باشد و یا غیر مرتبط با جراحات جنگی.
سلام ، آقای 9 ستاره عزیز به نظر و عقیده تمام ایثارگران محترم و هر انسان عاقلی بجای ارائه گزینشی خدمات بنیاد به جانبازانی که اکثریت ایشان ساکن روستا هستند و از هیچیک از قوانین و اینگونه حقوق پنهانی مطلع نیستند یا دسترسی ندارند بهترست نسبت به تغییر و اصلاح آیین نامه های مملو از غرضها ، غلطها و اشتباهات تعمدی گذشته اقدام شود تا تا ضمن اصلاح درصد جانبازی بر اساس واقعیت هر یک از جانبازان که در حال حاضر زیر 25 درصد میباشند از مزایای درصد حقیقی طبق مجروحیت های موجود برخوردار شوند.
کاملا محرز است که با بهانه بار مالی و کمبود اعتبار ، آیین نامه های تعیین درصد بطور مغرضانه طوری طراحی شدند تا اکثریت جانبازان محترم واقعی زیر 25 درصد قرار گیرند و عده ای سودجو با جعل مدارک و سرقت مدارک پرونده جانبازان که اینجانب نیز مانند هزاران جانباز مظلوم و محروم قربانی چنین اقدامات و عملکرد آیین نامه های مغرضانه هستیم که بیش از سی سال لکه ننگی بر پیشانی نظام و حکومت اسلامی - شیعی میباشد. اطمینان داریم چنانچه مسئولین دلسوز همانطور که از درد و رنج و مظلومیت جانبازان مطلع هستند از مفاد مغرضانه آیین نامه در حال اجرا مطلع شوند فوری نسبت به مشکلات بار مالی و تامین اعتبارات لازم به منظور رفع تبعض و اغراض موجود در آیین نامه تعیین درصد اقدام خواهند کرد. ضمنا یطور مکرر نسبت به درخواست اجرای کامل آیین نامه اصلاح شده تعیین درصد مصوب فروردین 89 و قانون جامع خدمت رسانی اقدام شده لیکن مسئولین بنیاد بطور عمدی از اجرای آیین نامه تعیین درصد مصوب 89 و قانون مصوب و ابلاغ شده خدمت رسانی به ایثارگران فوق الذکر که بطور رسمی نیز ابلاغ گردیده خودداری میکنند که این موضوع نیز یکی از بزرگترین جرایم و ظلمهای رسیدگی نشده بنیاد بلکه بزرگترین نقض حقوق بشر و هم طراز جنایات جنگی نسبت به ایثارگران صبور و مظلوم و محروم و محترم میباشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi